• Viicii

Unga mammor Södertälje?

Finns det några? Själv är jag 19, snart 20 och har en dotter på snart 8 månader.

Vore jättekul med andra mammor (oavsett ålder) att umgås med på dagarna!
  • Svar på tråden Unga mammor Södertälje?
  • Viicii

Vad säger ni om måndag? Jag var lite sen så blev inget i veckan, sorry! 

• Viicii

Känner att jag skriver alldeles för mycket här nu, haha. Men glömde att Jessicas lilla Alvin är på dagis tis ons tor så är bäst någon av de dagarna. Tror att ons eller tor passar mig bäst då!

• Friid4

Jag kan alla dem dagarna =) Men vad ska vi göra, någon som har något förslag?
    Har någon varit på öppnaförskolan ovanför tomtits? Dem har ju småbarns sång o grejer?

• Jessica

Jag kan självklart måndag också, men då är de helst något man gör utomhus som passar bäst, han klarar nog inte och sitta på café i ett par timmar  :) annars passar tis, ons och tors bra. Spelar ingen roll vilken av dagarna

• Friid4

Okej =) Men har ni någe förslag? Kan vi ses på måndag då, så vi får träffa Alvin =)

• Friid4

Om det är fint väder, kan vi kan vara i någon park o leka? eller vad har ni för förslag? {#lang_emotions_laughing}

• Friid4

Ja, hoppas bara att det är bra väder, men vi får ta varandras mobil nr.. Men kan skriva dem till varandra på Face, o inte här...

• Viicii

Jaa, picnic på måndag blir jättebra för oss! Vad mysigt. Absolut, jag skriver mitt nummer till er.. 

• Limael

här är en blivande mamma från södertälje, fast är bara i v5 så det är 100 år kvar känns det som.

Svar på tråden Unga mammor Södertälje?