• Viicii

Unga mammor Södertälje?

Finns det några? Själv är jag 19, snart 20 och har en dotter på snart 8 månader.

Vore jättekul med andra mammor (oavsett ålder) att umgås med på dagarna!
  • Svar på tråden Unga mammor Södertälje?
  • Friid4

Hej tjejer ! Jag o Mate vill gärna ses i veckan =) Vi har ingenting för oss.. men ska vi köra onsdag, eller vad säger ni andra?
    Kram

• Viicii

Onsdag passar jättebra för oss! Vilken tid?

Kram
  • Viicii

Tråkigt att inte så många kunde denna vecka, men vi får ta igen det i nästa vecka. Om några kan? 

Hoppas att det går bra för dig Clawdia idag (tror det var idag du ska föda?)!! Lycka till!
  • Friid4

hej tjejer!
    Kanske ska försöka ses nu i veckan?!?
    När kan ni?
    Kram

• Rosdraken

Hej igen alla!

Nu får jag med putta på en barnvagn när vi ses nästa gång {#lang_emotions_heart} 
    hon kom i torsdags och vi var hemma lör eftermiddag skönt.
    Snittet gick bra hon skrek när bara huvudet var ute snuttan men lite låg kropps temp och blodsocker men det rättade till sig efter ett dygn.

• Friid4
    Clawdia skrev 2010-05-24 16:48:00 följande:
    Hej igen alla!Nu får jag med putta på en barnvagn när vi ses nästa gång  hon kom i torsdags och vi var hemma lör eftermiddag skönt. Snittet gick bra hon skrek när bara huvudet var ute snuttan men lite låg kropps temp och blodsocker men det rättade till sig efter ett dygn.
    Skötn att ni fick åka hem så tidigt och att allting gick bra =) Du får höra av dig när du har lust o kan ses =) Kram
  • Jessica

Grattis ännu en gång Emma till erat lilla underverk :)

Onsdag elr torsdag funkar för mig, spelar ingen roll vilken dag :)

• Friid4

Jag kan också båda dagarna, vici när kan du ?
    Vad ska vi göra?

• Viicii

Jag vill ses!! Har inte varit inne på ett tag, fyllde år igår så var lite stress! Jag kan typ varje dag, bara att säga till när ni kan.

Svar på tråden Unga mammor Södertälje?