Radhus eller villa? Hur fan väljer man?
Håller med vik hädan,jag kan inte för mitt liv förstå varför man vill ha ett radhus? Då kan man lika gärna bo kvar i lägenhet...
Vi bor dock i ett så där typiskt villaområde med grannarna NÄRA inpå,har en tokliten tomt (429kvm) och insyn på hela nedre plan Här har dom dock tänkt till så vi har inte uteplatserna åt samma håll samt att dom satt fönstrena på övervåningen högt,så där finns ingen insyn. Jag gillar att bo så här,det finns alltid nån hemma bredvid en,barnen är lika hemma hos alla typ och när dom blir större så e det bara att släppa ut dom. Det finns ingen genomfartstrafik och hit åker man inte om man inte verkligen ska hit.
Men jag förstår verkligen att man inte vill bo så här oxå,det e ju lite speciellt så till vida att man aldrig är helt ifred...
Men ett radhus?Näe...jag vill bo i hus för att slippa oroa mig över att störa grannar eller bli störd av dessa...I vårt hus bestämmer vi och vi kan föra hur mycket liv som helst,eller bara ha det knäpptyst..Hur vi vill ha det bestäms iaf av oss,och inte av våra grannar