Inlägg från: shitvadjaghatar |Visa alla inlägg
  • shitvadjaghatar

Radhus eller villa? Hur fan väljer man?

Alltså, vi glor runt lite på ett hem med tillhörande gräsmatta. Både stora och små. Det är egentligen gräsmatta vi är ute efter. Att grilla lite, låta ungarna plaska med en liten pool och kicka lite boll.

Men det finns ju för och nackdelar med båda två. Känns inte som att någon utav delarna väger tyngre än dom andra.

Ge mig alla för och nackdelar med hus samt radhus.

Tack!

**BF 4/5-2011**
  • Svar på tråden Radhus eller villa? Hur fan väljer man?
  • shitvadjaghatar

linam,

Jag känner på ett sätt likadant, samtidigt som jag är sjukt mörkrädd och trivs med att ha lite insyn(så att folk ser när jag blir styckmördad i köket typ)

Vi är inga stora trädgårdsfantaster utan är mest ute efter att bara öppna altandörren och slippa gå till parken.

**BF 4/5-2011**
  • shitvadjaghatar

Ja, kanske det.
    Tror aldrig vi kommer bestämma oss.  Bor väldigt bra redan så det är ingen panik men ändå.

**BF 4/5-2011**
  • shitvadjaghatar

Gud vilka underbart fantastiska svar! Tack. Läser igenom allt och funderar...

Villa innebär ju mer kostnader och om räntan går upp är man ju rädd att inte kunna leva lyxliv utan vara tvungen att tänka på allt man köper.

Området är vi låsta vid pga barnen, men vi trivs sjukt bra här iallafall så det är helt OK.

Ska visa min man den här tråden också. Tack!!!

**BF 4/5-2011**
  • shitvadjaghatar

M2003,

Du får det att låta som helvetet!
    Vilket jag iofs vill att det ska göra för innerst inne så vill vi nog båda köpa ett hus.

tack för svaret.

**BF 4/5-2011**
Svar på tråden Radhus eller villa? Hur fan väljer man?