• Weiring

    Skatornas fikatråd

    Tråd nr 73 eller nåt sånt {#lang_emotions_laughing}....

  • Svar på tråden Skatornas fikatråd
  • Bast

    Jag säger HEJ tråden, HEJ alla!
    Grattis lillalillajag! Du är ju en makalös människa på att föda barn! *imponerad*


     

  • johandra

    Hej alla!

    Heleri: Shit vad fort det går,jag som tyckte du låg så mycket efter mig

    Hoppas att du slipper gå över,hur var det med Nils?

    Bast: Ja jag måste ju hålla med faktiskt..Jag e nog gjord för det Och det är ju sååååå mysigt med dom här små! Hade jag inte haft vett i skallen så hade jag nog skaffat 15 ungar tror jag Men vettet säger att detta är nog nu


    Mamma till världens finaste Ella 060309, Alice 071219 och Milla 100410
  • Heleri

    lillalillajag, Nils kom på BF +2
    Idag har jag varit jättejättetrött, har nog varit upp och kissat varannan timme inatt + att jag var tvungen att äta mackor vid 4.30. Skönt att det är helg så man få lite avlastning av mannen, men jag måste tillägga att Nils är jättejätteduktig och snäll för det mesta här hemma. Igår hjälpte han mig att städa badrummet, dammade och torkade överallt gjorde han

    Jag var väldigt sysugen på förmiddagen så jag lyckades fnula ihop en "blöjautomat", finns att beskåda på Facebook om någon är nyfiken på hur den blev


  • Weiring

    Heleri: Fin-fin blöjautomat

    Lillalillajag: Jag är nog också en sån som är skapt för att FÖDA barn. Det är värre med graviditeterna då jag mått sådär. Och här blir det definitivt inga fler bebisar....

    Vi har som vanligt haft en mysig mamma-döttrarfredag. Den här gången blev det ÖF, lekparken och glass i solen.

    Bara barnen somnat blir det Italiensk kycklinggryta, pasta och en flaska rött.

    Önskar er alla en trevlig helg!!{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_cheers} {#lang_emotions_smile}

  • Heleri

    Vilken jäkla unge jag har i magen! Igår var vi in till förlossningen för att kolla om jag läckte fostervatten (gjorde jag inte). Sen på eftermiddagen vid 16-tiden började jag få förvärkar som höll på ända till 5 imorse (med 5-10 min mellan), då slutade det plötsligt och nu har jag bara sporadiska förvärkar då och då. Har inte sovit någonting nästan När jag väl lyckades somna en stund imorse väcktes jag av Nils som kom och la sig hos oss efter en mardröm tiiiiidigt imorse - han sa "Mamma, du snarkar för högt!!!"
    Kan det inte dra igång på riktigt så jag har ork kvar när det verkligen gäller!?! {#lang_emotions_yell}


  • BeDee

    Hej hej i tråden!

    Igår var jag och Magnus på 30 årsfest för min kusins tjej, himla trevligt! Första gången Oscar sov borta och det hade gått bra! Om 3 v fyller han 1År!!!! Hur gick det till?

    Heleri: Jag håller tummarna för dig att det blir av snart!

    Lillalillajag; Dina förlossningar har ju verkligen bra! Tänk om det var lika för alla! Men det kan väl vara mysigt med 15 barn?!  

  • lena86

    heleri .. när ja vänta jerry nu fick ja i vecka 36  förvärkar med 3 minuter i mellan men då öppna ja mig de var så svaga de va värkar men svaga..  så kanske de du gör förberder sig snart dax kanske

Svar på tråden Skatornas fikatråd