• Leiben

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Det finns massa trådar om bf i nov eller som har med ålder att göra eller kankse den gemensamma nämnare är vart man bor.

Jag vill gärna ha kontakt med fler som nu är gravida men som fick kämpa hårt för att komma hit. Alla ni som lyckades efter antingen väldigt lågt tid, kanske haft ett eller flera missfall, har av olika anledningar fertilitetsproblem, genomgått IVF, ÄD eller annat, får gärna hänga med mig på den här resan.

Tycker det är skönt med andra som förstår pressen och oron som den här bakgrunden medför. Jag är trött på alla som säger: "men njut nu av din graviditet!" eftersom jag är lite för orolig för att kunna göra det.

Häng på :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-20 11:54
    Här hänger vi:

Wehee, bf: 5 okt
    PrettyPolly, bf: 4 nov
    Hannathu, bf:
    Leiben, bf: 8 nov
    vivillblitre, bf: mitten av nov
    Nym:, bf: 16 nov
    Underbara2010, bf:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-01 12:47
    En kort sammanfattning av bakgrunden hos oss ovan + några nya finns på sidan 14.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 09:59
    Bf efter RUL

Wehee, bf: 13 okt
    Hannathu, bf: 8 nov
    Leiben, bf: 8 nov
    PrettyPolly, bf: 10 nov
    Nym, bf: 18 nov
    Ellish, bf: 5 dec
    nizzY, bf: 29 dec (tvillingar)

• Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?
  • NorrVimpel
    vivillblitre skrev 2010-04-20 19:02:14 följande:
    Nä du är inte ensam :) En tidsmaskin skulle man haft nu :))
    Såg du att jag inte vill vrida klockan framåt?
  • NorrVimpel
    NorrVimpel skrev 2010-04-20 19:37:08 följande:
    Alltså att jag tycker att det går i lagom takt, har inte behov av att skynda på. Det här är kanske den enda graviditeten jag får uppleva dessutom.
  • vivillblitre
    NorrVimpel skrev 2010-04-20 19:37:08 följande:
    Oj hehe nä, läste helt fel såg jag visst :P
    Jag vill iaf komma en bit på vägen så det verkligen kännsatt man är gravid. För det gör det inte för mig än direkt iaf.
  • vivillblitre
    NorrVimpel skrev 2010-04-20 19:38:24 följande:
    Alltså att jag tycker att det går i lagom takt, har inte behov av att skynda på. Det här är kanske den enda graviditeten jag får uppleva dessutom.
    Jo samma här.. det vet man ju aldrig.
  • NorrVimpel
    vivillblitre skrev 2010-04-20 19:41:31 följande:
    Jo samma här.. det vet man ju aldrig.
    Åldern talar emot mig, å andra sidan har jag några embryon i frysen så det kan ju gå.
  • vivillblitre
    NorrVimpel skrev 2010-04-20 19:42:43 följande:
    Åldern talar emot mig, å andra sidan har jag några embryon i frysen så det kan ju gå.
    Skönt att ni har kvar i frysen! Det har tyvärr inte vi :/ Men jag är iaf lycklig om vi får ett litet barn.
  • Wehee

Då läste jag också fel. Jag vill att tiden ska gå fort. Vill åtmindtsånde ha en str mage och känna sparkar.

• NorrVimpel

Villblitre: Jo, det är väldigt skönt. Men som du säger vi är glada över att vi kommer få ett barn

Wehee: Läsglasögon nästa

• vivillblitre
    Wehee skrev 2010-04-20 19:47:28 följande:
    Då läste jag också fel. Jag vill att tiden ska gå fort. Vill åtmindtsånde ha en str mage och känna sparkar.
    Me too *längtar* :D
  • Wehee

Har redan läsglasögon

Nä nu ska jag snart lägga mig och läsa och sen drömma om bäbisen. Hej för idag

Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?