• Juliii86

    Vi som använder CB digitalt ägglossning

    Finns fler än jag som använder CB digitalt ägglossning? Om det finns så kan vi alla följas åt från ÄL till BIM!

    Jag har inte börjat med testet än för jag fick min mens igår så jag kommer använda testet på torsdag.

    Ingen som vill hänga med mig?{#lang_emotions_sunny}

  • Svar på tråden Vi som använder CB digitalt ägglossning
  • Längtan7

    Här är en!:):)


    Väntar äl på måndag:):)
    Så vi får se om det blir något utslag/glad gubbe!
  • Trilla

    Jag har precis fått min gubbe!


    Le mot någon du inte känner minst en gång per dag!
  • Juliii86

    Åh vad kul Jag har inte börjat testa än Har nyligen fått min mens så får nästan göra det nästa vecka på onsdag. Får se när jag får den glada gubbe

  • Quirall

    Började testa idag, ingen glad gubbe än, men enligt Fl´s uträkning skall jag ha Äl på onsdag.

    Ville testa bara för att se att min Äl kommit igång, slutade med p-piller för ca 6 månader sedan, har använt kondom och avbrutet tills nu, för nu är vi sugna på en liten!!

  • Juliii86
    Quirall skrev 2010-04-17 12:06:42 följande:
    Började testa idag, ingen glad gubbe än, men enligt Fl´s uträkning skall jag ha Äl på onsdag. Ville testa bara för att se att min Äl kommit igång, slutade med p-piller för ca 6 månader sedan, har använt kondom och avbrutet tills nu, för nu är vi sugna på en liten!!
    Oki Hoppas att du får en glad gubbe snart!

    Bra att det kommer fler så kan vi peppa varandra och ge lite tips!
  • Längtan7

    Har en liten undring bara, är man fruktsam då man har "ägglossningsflytningar"?


    Eller har man det efter att ägget vart fruksamt...
    Har man sånna flytningar då den glada gubben kommer på CB-ägllossningstest?:):)
    hehe
  • Juliii86
    Längtan7 skrev 2010-04-17 17:45:41 följande:
    Har en liten undring bara, är man fruktsam då man har "ägglossningsflytningar"? Eller har man det efter att ägget vart fruksamt... Har man sånna flytningar då den glada gubben kommer på CB-ägllossningstest?:):) hehe
    Det vet jag inte riktigt om man har det, är så dålig på det här {#lang_emotions_embarassed} Hoppas att någon i tråden kan hjälpa dig ge dig ett svar
  • Anniica

    Jag testade idag första gången och resultatetblev {#lang_emotions_smile} får se om vi hinner, sambon kommer hem imon...

  • Juliii86
    Anniica skrev 2010-04-17 19:23:11 följande:
    Jag testade idag första gången och resultatetblev får se om vi hinner, sambon kommer hem imon...
    Åh vad roligt {#lang_emotions_laughing} Nu får ni köra så det ryker!!!
Svar på tråden Vi som använder CB digitalt ägglossning