• johnjohn

gillar ni tjejer smisk?

ofta när man pratar med folk rent allmänt  så är det få som erkänner att de gillar ex att få smisk.  Jag undrar nu, ni tjejer sisk, föron gillar få smisk, vad är det som  gör att ni gilar få smisk, för ni skulle ju inte gilla att bli slagna ?

och finns det någon som skulle vilja pröva få smisk?  hur tänker ni då utifrnå att bli slagna som en bestraffning eller som sex? och har era förväntningar infunnit sig?

• Svar på tråden gillar ni tjejer smisk?
  • johnjohn
    Anonym skrev 2010-04-17 00:27:05 följande:
    Jag älskar smisk och jag förtjänar det oftast då jag är en stygg liten flicka :D
    vad känner du när du får smisk?? menar är det för att känna dig undergiven??  uppvuxen med smisk eller fått upp detta på senare tid?
  • johnjohn
    Anonym (Bea) skrev 2010-04-16 22:42:07 följande:
    Alltså, under sexet är det ju härligt.Men jag fattar inte riktigt din fråga TS (kanske för att du skriver med bara en hand?..) tror du att det är många som gillar att få smisk i bemärkelsen att bli SLAGEN som bestraffning (utan att det finns något sexuellt i det)?? Har du svårt att hålla isär begreppen eller är du dåligt insatt i hur BDSM fungerar?..
    jag menar nog skillnaden  mellan om man kombinerar sex och smisk, eller om man bara har det som en bestraffning i sitt förhåållande. alltså inte kombinerar det med sex.

självklart är det en tunn linje med bdsm
  • Anonym (Bea)
    johnjohn skrev 2010-04-17 08:08:17 följande:
    jag menar nog skillnaden  mellan om man kombinerar sex och smisk, eller om man bara har det som en bestraffning i sitt förhåållande. alltså inte kombinerar det med sex. självklart är det en tunn linje med bdsm
    Men det är ju det jag menar. Jag tror att det är enormt få personer som gillar att bli slagna som bestraffning i sin relation om det inte finns något sexuellt laddat i det. Då är det ju plötsligt misshandel och inget annat (såvida inte båda är med på det... men då blir det nog ändå något sexuellt i det, ett underläge som är önskat).
  • Anonym (pisk)

Min man kan ge mej bestraffning med piskan om jag vart en olydig flicka... och det värsta straffet är nog att han binder mej och sen smiskar och inget sex efter det. Känns som jag exploderar av detta.... smisk utan sex = det värsta

• Anonym

Levde i en BDSM relation för en massa år sedan. Han var dominant, jag var underlägsen. Jag blev smiskad och bunden på de mest avancerade sätt, vi hade en låda under sängen med diverse prylar, han hade köpt detta. Var ganska ung då och gick med på det mesta för att det var spännande. Men det avtog, jag gillar inte smisk och BDSM, gå med blåmärken dagarna efter, ligga bunden en hel natt bara för att han skulle visa sin dominans. Gärna hårda tag, men inte fysisk smärta och avancerad BDSM och helst inte smisk heller.

• Anonym (pisk)

jag älskar att ligga bunden och bara tråna, visa min undergivenhet och ställa upp....
    men jag fattar också att det inte funkar om man t ex har barn och så,,,,,

mitt förhållande innehåller mycket våldsex, vilket jag tycker är skönt och jag uppskattar hans och mitt förhållande. Jag älskar BDSM ....

Jag är helt enkelt min mans slav, ställert upp på vad han kräver och gör det med glädje, tar mina "bestrffningar" och njuter när han vill ge mig något.

Lever i detta sedan 12 år tillbaka och ångrar inte en minut, trots att det ibland visat sej varit ganska förnedrande  saker jag utsats för.

Min "master" har bland annat

• Dvdhv

Jag älskar älskar älskar att bli smiskad och fast bunden. Gärna fastbunden med ansiktet in mot vägen så att han kan smiska så mycket han vill. Jag är min sambos slav, ja. Ber han mig gå naken, går jag naken vill han bli avsugen, blir han avsugen. Jag försöker vara lite extra stygg för att få mer smisk än vad jag egentligen borde ha. Men jag älskar att få smisk, gärna så att man blir röd också.

• Anonym (AnonyM)

Jag gillar att bli smiskad. Det är en härlig svidande känsla jag är i underläge och det är jätte skönt. Och att bli fastbunden är så kul han kan göra vad han vill med mig. Om jag är fastbunden i sängen brukar han smiska mig på brösten istället för på skinkorna. Men jag är i underläge i vårt förhållande och jag trivs med det. Jag är min killes slav. Han kan be mig göra vad som helst och jag gör det med glädje. Jag går igång på att bli smiskad och blir det under sex, om han/jag känner för det eller som bestraffning.

• ungkvinna33

Många kvinnor gillar smisk och att vara undergivna. Jag tror helt enkelt det ligger i vår kvinnliga natur. Men alla har det inte i sig, eftersom vi alla är individer.

Smisk och våld är inte samma sak. Att få smisk och att bli slagen är inte samma sak. Smisk är kärlek.

• Vbhghbnj

Smisk är otroligt skönt. Jag älskar att vara i underläge och så. Så fort min man kommer hem från jobbet (jag jobbar ej) kollar han om jag har städat, diskar, tvättat och allt sådant. Om jag inte har det får jag smisk och jag gör aldrig det för jag älskar att få smisk. Ibland så berättar jag även att jag haft sex för då binder han fast mig i 24 timmar i sängen. Så får jag bara se honom gå runt naken, ha sex med andra och smiska andra och jag blir så kör utav det. Ibland tar han låss mug så för jag vara. Es i en fyrkant eller trekant. Och så får jag ännu mer smisk.

• MolndalAnna

Älskar när han smiskar mig hårt under Doggy, jag själv kan ge min kille en elr två örfilar, och vi båda säger grova ord till varandra under sex men de e gött....

johnjohn skrev 2010-04-15 15:39:51 följande:

ofta när man pratar med folk rent allmänt  så är det få som erkänner att de gillar ex att få smisk.  Jag undrar nu, ni tjejer sisk, föron gillar få smisk, vad är det som  gör att ni gilar få smisk, för ni skulle ju inte gilla att bli slagna ?

och finns det någon som skulle vilja pröva få smisk?  hur tänker ni då utifrnå att bli slagna som en bestraffning eller som sex? och har era förväntningar infunnit sig?

• Danskmannen
    Star Stable skrev 2015-08-15 01:39:14 följande:

Jag hatar smisk!

Det är det värsta som finns! -.-

14-årig tjej här ;P

Ja, barn och teenagere skal inte ha smisk. Smisk är for voksne kvinnor, som elsker dominante killer som gir dem smisk på bara stjärten når de behøver det.

Svar på tråden gillar ni tjejer smisk?