• Anonym (Dubbelt så skönt)

Dubbel vaginal?

Många är vi tjejer som fantiserar om trekant med två killar och att då bli dubbelt penetrerade - en fram och en bak. Men jag går mest igång på tanken att penetreras dubbelt vaginalt. Tänk att killarna turas om att stöta och "möts på halva vägen" så friktionen blir riktigt kännbar...

Nån som har erfarenhet av detta? Är det så skont som jag tror/hoppas? Bättre eller sämre än dp?

• Svar på tråden Dubbel vaginal?
  • Anonym (Det med)

Jag vill prova det jag med, vill prova alla varianter. 2 i fram, 1 i fram och 1 i bak osv...

• Anonym

Oj, vad jag har missat. Vad man kan... =)

• Lovejoy

Måste vara besvärligt att få in två kukar vaginalt, känns trångt nog för en kuk. Men skulle gärna pröva en fram och en bak.

• Peter37

Jag har inte delat plats med en annan man,men med en dildo...vi låg och hade mysigt och mitt x lekte med sin dildo...vi var mkt kåta och hon var mkt våt..prova om den får plats sa hon och jag började lirka in den bakifrån..trångt..skönt....hon stönade och skrek..mera..hådare och ökade farten på vibratorn...jag sprutade direkt....mitt ollon låg mot toppen på dildon..så även jag fick det MKT skönt..

• jfsebastian

Låter superhäftigt. Vi har också den fantasin. Testat med kaninen och det är toppen för oss båda.
    Ska bara hitta rätt man.
    Rätt kvinna har jag redan.

• redneck girl

nä,jag fantiserar  ju om en i var hål.det andra ,två i musen...låter inget vidare.men testa på du=)

• Anonym
    redneck girl skrev 2010-04-16 16:56:17 följande:
    nä,jag fantiserar  ju om en i var hål.det andra ,två i musen...låter inget vidare.men testa på du=)

Jag har provat dubbel vaginalt en gång när jag var på fyllan och det gick att få in två kukar i fittan på efter ett tag men det var inte så skönt för det gjorde rätt så ont så det är inget jag tänker prova igen  
  • 100kgpappa

Föredrar att vara en i varje hål, annars blir det nog lite väl närgånget, men vet några tjejer som föredrar 2 i musen istället. Får väl se om jag ställer upp det nån gång, vet att önskemålet finns bland några par vi träffar för sex

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (vill med)

Jag vill också testa med att ha en bak och en fram, men sambon vill inte att vi tar in någon tredje så det får bli en dildo istället, men det går också bra. Men har inte kommit så långt än i analsexet, har bara testat med ett finger en gång men det gör ju ont :S Har läst på endel om att man ska gå lååångsamt fram och att man som tjej som "trycka på/utåt" när han för in osv.. men det krävs nog många gånger innan det kommer in en k*k där känns det som. Har ni några tips? Lite glidmedel kanske?

Svar på tråden Dubbel vaginal?