• Anonym (Dubbelt så skönt)

Dubbel vaginal?

Många är vi tjejer som fantiserar om trekant med två killar och att då bli dubbelt penetrerade - en fram och en bak. Men jag går mest igång på tanken att penetreras dubbelt vaginalt. Tänk att killarna turas om att stöta och "möts på halva vägen" så friktionen blir riktigt kännbar...

Nån som har erfarenhet av detta? Är det så skont som jag tror/hoppas? Bättre eller sämre än dp?

• Svar på tråden Dubbel vaginal?
  • 100kgpappa
    Anonym (vill med) skrev 2011-12-26 13:34:52 följande:
    Jag vill också testa med att ha en bak och en fram, men sambon vill inte att vi tar in någon tredje så det får bli en dildo istället, men det går också bra. Men har inte kommit så långt än i analsexet, har bara testat med ett finger en gång men det gör ju ont :S Har läst på endel om att man ska gå lååångsamt fram och att man som tjej som "trycka på/utåt" när han för in osv.. men det krävs nog många gånger innan det kommer in en k*k där känns det som. Har ni några tips? Lite glidmedel kanske?
    Definitivt glidmedel! Har dock aldrig hört att tjejen ska trycka på, det handlar ju mer om att slappna av så att man kan glida in utan för mycket motstånd. Skaffa en långsmal buttplugg eller kristallstav, de är bra att värma upp med, och glider lätt och friktionsfritt.

Lycka till!
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym

Har haft en del 3kanter med polare, o jag tror hälften av tjejerna hellre tagit dubbel vaginal än i rumpan. O jäklar va dom stönar , måste vara sjukt skönt för tjejen när hon väl är uppvärmd. Kör även med en dildo samtidigt som jag har sex med henne o inga klagomål på det heller. Tänder helt klart mer på det själv!

• Anonym

Underbart att få två i fittan samtidigt!!! Stööön :)

• HannaS86

Har testat för längesen och har för mig att jag inte tyckte det var särskilt skönt. Ja om det hade varit det borde jag ju kommit ihåg det bättre :) Det blir liksom för mycket även om det går. Det sköna försvinner till största delen och istället blir man mer medveten om att man känner hur man tänjs ut bortom vad som är bekvämt. Men go for it om du har möjlighet, det kan ju hända att du tycker det är grymt skönt :)

• Tom Bo

Jag har varit med om detta på gruppsexträff. Det var en tjej som red en kille och så ville hon bli dubbelmackad, jag ställde mig på knä bakom henne och trodde att hon ville ha mitt stånd analt. Men det ville hon alltså inte, så jag trängde in i hennes redan uppfyllda fitta. Det var härligt och hon njöt i stora drag.

Hoppas att du får tillfälle att testa!

• honkie

Får inte ens in lillfingret i min tjej när jag är i henne så jag vet inte hur det skulle kunna gå till. vilken ställning kör man?

• Anonym

Själv vill jag köra dubbelt på så sätt att en kille slickar mig och pullar analen samtidigt som en annan kille kör med kuken vaginalt. Det funkar kanon i doggystyle om han som slickar ligger under en

• E9E12

Använder ofta dildo när vi älskar, jag o frugan. Oftast en i vardera hålet. Ibland både dildo och kuk vaginalt. I så fall är det en mindre dildo och jag tycker det är skönare än en i vardera hålet. Men det är inte alltid det funkar. Glidmedel brukar sällan hjälpa för oss. har slutat använda det. Bättre med saliv och naturliga safter.

• Anonym (smygis)

Min förra tjej ville inte prova anal sex men blev helt till sig och stönade när jag lät ett finger glida in i hennes stjärt när hon red mig.

• Anonym (Gubbe47)

Hade trekant med ett ex en gång och det slutade med dubbel i musen på hennes begäran. Enda gången hon kom av penetrationssex... och jäklar vad hon kom oxå :) 

Gör gärna om det 

• Anonym (Man34)

Provade för ett tag sen när vi skulle köra DP med en dildo. Provade både båda i musen men även en där bak o en fram. Va en skön känsla o de tyckte hon oxå. 

• Anonym (fantastiskt)

Jag (man) har testat en gång och det var otroligt skönt. Jag var med ett par, hon red honom och jag trängde in i henne bakifrån. Det hjälpte nog att jag har lite längre och smalare kuk och att mannen inte heller var väldigt välutrustad men det gick mycket lättare än jag trodde. Tjejen kom nästan på en gång när jag kom in i henne och jag kunde inte heller hålla mig särskilt länge och killen kom rätt snart efter mig så det var intensivt men kort! Ändå en av de mest upphetsande upplevelserna jag varit med om sexuellt. Rekommenderas starkt!

• Anonym (Rödluvan)

Testat med dildo och kuk samtidigt men det var ingen hit. Mycket skönare med dildo och kuk i varsitt hål.

• Anonym (Nja)

Det där verkar mest bökigt. Kanske kunde funka om killarna har väldigt smala saker.

Svar på tråden Dubbel vaginal?