Inlägg från: Degen |Visa alla inlägg
  • Degen

Vilja att bli fader som ung?

Mmm för mig var det att precis så som du ville jag bli en ung pappa och inte en tråkigt och jobbigt pappa som inte orkade springa efter barnet eller dela på samma intresse, däremot sen jag blev 15 år har jag klarat mig alldeles själv, gick in i marinkåren i mitt hemland och därmed mognade otroligt snabbt i 4 års tid träffade jag min familj en enda gång under två veckor därefter flyttade jag till Sverige ensam, året därefter blev jag pappa, min son föddes 2 dagar före min 22 årsdagen, utan släkt i Sverige fick jag klara mig själv och självklart gjorde jag det, 2 dagar efter min 25 årsdagen blev jag pappa för andra gången och även den här gången har jag klarat mig trots många läkarbesök med min yngste barn pga hjärntumör men Gud finns och han har hjälp oss att klara oss, nu väntar vi var tredje barn till aug- sept om du/ni anade hur lyckligt jag är, livet är inte enkelt men alla motgångar har en lösning, ALLA! Ge inte upp dina drömmar och kämpa för att uppnå dem. Barn är det enda spår vi lämnar efter oss spåret som visar att vi en gång i tiden fanns här.
    Lycka till i framtiden.

Svar på tråden Vilja att bli fader som ung?