Inlägg från: Laisa |Visa alla inlägg
  • Laisa

Luft i halsen...

Du är inte ensam om detta fenomen, jag har det också... speciellt som du säger efter måltider och särskilt om jag druckit nåt med kolsyra! Vet dock tyvärr inte vad man ska göra åt det, min sambo brukar skratta och fråga om jag sitter och morrar... Men jag håller med, det är INTE särskilt kul....

• Laisa

Kan tillägga att det är med mig som med Missmary, jag har alltid haft detta fast det har blivit värre nu när jag är gravid! Har alltid tänkt att jag sväljer luft på nåt vis som måste ut, men det är sant, jag kan heller inte rapa så det kanske är nåt sånt?

• Laisa

Jag har ingen halsbränna ( alltid något!) men idag har jag också haft en väldigt "knorrig"dag... Suttit på kurs hela dagen och då är det mindre kul när det låter som om man gör allt möjligt vid sin lilla bänk! Och hela dagen, spelar ingen roll om jag så är hungrig så jag håller på trilla av stolen så knorrar det ändå. Lilla Smurfan, OM du kommer på nån lösning på det här så hoppas jag du meddelar....

• Laisa

Ja, jag håller med dig Lieb! Jag trodde också man var ensam om detta, så även om jag tycker det är tråkigt för er andra att ha det också så är det trevligt att inte vara ensam Jag ska till BM nästa måndag, då ska jag försöka komma ihåg att fråga henne om det här så får vi se om jag¨får nåt bra svar att förmedla er andra...

• Laisa

Jag glömde ju förstås att fråga min BM i måndags när jag var dit... Typiskt... Hade väl en "bra" stund just den dan så jag färträngde allt!! Men det är ju verkligen skönt att man inte är helt ensam, även om det inte gör besvären mindre, men uthärdligare på nåt vis!!

• Laisa

Jag glömde ju förstås att fråga min BM i måndags när jag var dit... Typiskt... Hade väl en "bra" stund just den dan så jag färträngde allt!! Men det är ju verkligen skönt att man inte är helt ensam, även om det inte gör besvären mindre, men uthärdligare på nåt vis!!

• Laisa

Låter ju trevligt med en amöba i halsen... Föredrar att tänka att det är Pyret som trycker upp luften som avger detta

• Laisa

Det har nog faktiskt blivit lite bättre för mig nu, undras om det kan bero på att magen börjat sjunka lite? Kanske är värre när magen är högre upp och luften tvingas upp mer... Jag vet inte.... Är i vecka 37 nu så snart är det väl dax att komma ut för den lille!!!

Svar på tråden Luft i halsen...