Inlägg från: lillasmilla |Visa alla inlägg
  • lillasmilla

Fin fungerande och praktiskt tvättstuga?

Vi har lång bänkyta med antonius sektioner och tvättsäckar under. Rund vask med lock. Två 500skåp, ett till vasken och ett med trådbackar. sedan har vi tvåttmaskin och torktumlare upphöjda på 300höga600breda stommar utan lucka med trådback inuti, bänkskiva ovanpå. de står på ben 150höga. på sidan har vi en täcksida och ovanpå alltihop en bänkskiva. Ovanpå det har jag plastbackar med lock, med sånt som jag inte använder så ofta men ändå måste ha nånstans. =) nej, det blir inga bilder (för då måste jag ju städa....)  hihi! men jag förklarar gärna närmre om det blev snurrigt! =) att höja upp maskinerna är det absolut bästa jag gjort! (och då har vi renoverat hela huset....) Lycka till!

• lillasmilla

Jag har två olika ställningar som jag hänger på. Såna med "vingar". Och så hänger jag på torkvindan ute. Har tyvärr inte så mycket golvyta, så  bara den ena ställningen får plats i tvättstugan. Men om jag behöver hänga mycket kan jag alltid ställa den andra ställningen framför öppnaspisen. =)

• lillasmilla

Ang färger har vi grafitgrått klinker, vita väggar. Vita skåp och mörk bänkskiva. Accentfärg limegrönt. =) Så som matta, krukor, krokar och ljuskoppar.

Svar på tråden Fin fungerande och praktiskt tvättstuga?