• sark

Sarkoidos (långt)

Hej på dig, Ja, jag känner igen allt det du skriver om. Det är så jobbigt. Jag fick rekomenderat att jag ska äta vitamin B12. Jag får se om det hjälper. Har också börjat äta havre i stora mängder. Havre uppblandat med fil och blåbär (faktiskt riktigt gott ) Detta efter att ha tittat på ett Tv program ocm havrets inverkan på kroppen. Sarkoidos har att göra med immunförsvaret. Det bli nedsatt. därför kan man också få andra sjukdommar . "Virus" på balansen som ett exempel. Jag hade knölros på benen, det var så dom upptäckte min sakoidos. Den läkare sa att det var bra att jag hade det hör det kan innebära att jag har en mindre jobbig variant. Mina lyfköttlar är nu som vanligt igen. Den sista rönken var bra. Men jag känner som du en enorm trötthet om jag har stressat för mycket. Man måste nog lära sig att leva med detta. Ta vara på sig . Säja ifrån! att man måste ta det lungt ibland. Men lyfta skrot ibland det ska säkert gå bra. Man blir bättre.Utsätt dig inte för stress och för mycket damm. Lycka till.

Svar på tråden Sarkoidos (långt)