Inlägg från: tessilus |Visa alla inlägg
  • tessilus

2:a el 3:a?

en 2a funkar fint. sen om ni tycker det är trångt så kan ni ju alltid ha er säng i v-rummet eller skaffa bäddsoffa. vuxna har inte så stort behov av sovrum precis

• tessilus
    Stinky skrev 2010-04-20 22:38:47 följande:
    Har vi inte?
    ja vad fan ska du göra där? leka med dina leksaker? man sover ju bara ändå. barn har ju massa leksaker som behöver plats.
  • tessilus
    artax skrev 2010-04-20 22:58:01 följande:
    Har oxå funderat i de banorna.. den enda gången vi kommer vilja vara ifred om man säger så är ju ändå när barnet kommer att sova och sover det i vårt sovrum får väl vi hålla till i soffan då! ;)
    ja v-rummet blir ju som ert sovrum lixom kombinerat med v-rum
  • tessilus
    Stinky skrev 2010-04-21 20:08:32 följande:
    Ja, precis! Jag sover där! Jag knullar där! Jag kanske vill ha en del av mitt liv ifred. Att just DU inte behöver det, är väl din grej, men du är knappast en förespråkare för hela mänskligheten.
    men på kvällen bli ju ertt v-rum ett sovrum... då kan ni ju knulla i er säng o ha det som er egen vrå. vad är det som inte blir ifred?
  • tessilus
    Stinky skrev 2010-04-21 21:44:23 följande:
    Varför ska jag använda vårt vardagsrum som sovrum om jag kan ha det bättre än så, menar du?
    det var frågan om att ts undrade om de kunde bo i en 2a var av jag skriver att man kan ha v-rummet som sovrum  när barnet blir lite äldre så denne har ett sovrum/lekrum. då kommer du in o säger att du vil ha en egen vrå att knulla i...
  • tessilus
    Stinky skrev 2010-04-22 11:00:20 följande:
    sen var det ju ts jag pratade med o hon frågade om det går bra att bo i en 2a...ska jag inte svara som jag själv tycker då?
  • tessilus

vi bor i en 2a med en dotter på 3 och en till på väg snart vi ska bo kvar iallafall ett år till.

• tessilus
    Stinky skrev 2010-04-22 17:44:29 följande:
    Du skrev "vuxna inte har behov av ett eget sovrum precis", ungefär som att det var den enda sanningen. DU kanske inte har det behovet, men andra kanske har det behovet.
    nää jag tycker inte de, sen vad andra tycker struntar jag i. klart alla tycker olika
Svar på tråden 2:a el 3:a?