SD - Främlingsfientlighetens ansikte!
Varför är det viktigt att vara svensk? Varför ska vi hålla på med kollektivism efter det som hände under 1900- talet?
Varför är det viktigt att vara svensk? Varför ska vi hålla på med kollektivism efter det som hände under 1900- talet?
Struntprat på samma sätt som när du påstod att den svenska exporten motsvarade 5% av BNP?
Hur får man rätt till ett land? Själv äger jag bara min egen villatomt. Innebär det att om jag skulle äga mer mark också skulle vara mer svensk?
Din efterhandskonstruktion om bytesbalansen var underhållande men lurar ingen. Ett varv till? Nja snarare för att de som läser det här ska förstå din trovärdighet.
Att jag lånar pengar av en bank för att köpa nåt innebär inte att det är de som äger det jag har köpt. Återigen visade du din bristade kunskap i ekonomi.
Jag förstår att du inte vill fortsätta den ekonomiska diskussionen ;)
När jag inte kan betala igen pengarna? Det räcker alldeles utmärkt att inte kunna betala räntorna.
Men nu vill jag veta mer om andligheten och rätten till Sverige! Jag är nyfiken.
Varför citattecken kring språkfärdighet?
Jaha så en pakistansk taliban som känner en tillhörighet till Sverige är en svensk?
En taliban torde ha vad du kallar för "blattekultur", men den är då inget problem, bara man känner en tillhörighet till Sverige.
Hur tänker du nu? På vilket sätt skulle hennes språk säga nåt om mig?
Du har fel. Att säga att man är perser och kommer från Iran är inte en tautologi. Iom att bara hälften av Irans befolkning är perser.
Jag har hört: Pers från Iran resp. kurd från Iran. Finns ju perser även i Irak.
Det går även att säga att man är svensk från Sverige = Rikssvensk till skillnad från svensk från Finland eller svensk från Estland. Finlandssvensk resp. Estsvensk.