Inlägg från: prospicientia |Visa alla inlägg
  • prospicientia

Min sambo, BÖG? :(

Det här var någon av de sjukaste trådarna jag sett här! Låt varje individ få vara precis som han eller hon är! Rädda mänskligheten ifrån alla dessa klichéer och förutfattade meningar om hur män och kvinnor är! ...bort från alla attityder!

• prospicientia

Ok, ok, jag missförstod kanske det hela lite. ...och om jag inte gillar det varför skriver jag då här? ...och ni ironiserar ju vilt kring det hela och det går ju att tolka på lite olika sätt, men det finns en del könsrollsrelatade (i brist på sexigare ord) erfarenheter som jag inte vågar nämna eftersom jag faktiskt känner mig sårbar. Jag ska i alla fall erkänna att jag är galen i att shoppa, inte minst kläder! (Men inte störst heller!) Så vad är jag då? Transvestit?! Man kanske skulle ta ett transvisitkort? ... jag lämner er därhän. Går hädan. Från {#lang_emotions_baby} till {#lang_emotions_death}! Ja, transar har väl inte evigt liv heller?!

• prospicientia

Lol. Vad vet du om det? Var i hela fridens namn kom det ifrån? Den moderna vetenskapen har ju bevisat att människans själ är odödlig. Och har man ihop det med sin syster så blir resultatet gudomligt.

Dorian Ertymexx skrev 2010-04-23 01:00:30 följande:
    Om man är JV så tror man inte att de har evigt liv, nej... det har bara de som gud gillar.
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(