• Anonym (Starfucker)

Har du haft sex med en kändis?

Blev inspirerad av en annan tråd

Så, har du haft sex med någon kändis? Nu räcker det inte att bara svara ja, utan vi vill såklart även veta vem, hehe. Ett nej-svar är ju också ganska ointressant.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-23 16:13
    Ni får gärna även skriva hur det hela gick till; hur ni träffades och hur det ena ledde till det andra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-28 11:36
    Okej, för att inte tråden ska stängas så måste vi sluta diskutera OT-saker, som vad som är rätt och fel i att hänga ut kändisar osv. Och inga fler ingående beskrivningar av hur personen har varit i sängen.

• Svar på tråden Har du haft sex med en kändis?
  • MaPaFrid
    Anonym (Alicia) skrev 2010-04-24 08:45:34 följande:
    Joel Kinnaman, fast för flera år sedan på en kryssning. Han var inte känd då. Men det var trevligt :)
    Nu blev jag impad, för första gången på hela tråden.

Han är en riktig heting!!
  • Anonym (Alicia)

Ja det är han faktiskt Inget jag skäms över direkt. Men man visste ju inte hur poppis han skulle bli då direkt. Då hade han  bara medverkat i någon tv-serie. Eller är ju inte så bara , men ändå . Vill man så kan man.

MaPaFrid skrev 2010-04-24 08:52:30 följande:
    Nu blev jag impad, för första gången på hela tråden. Han är en riktig heting!!
  • Anonym (Starfucker)
    Anonym (Alicia) skrev 2010-04-24 08:45:34 följande:
    Joel Kinnaman, fast för flera år sedan på en kryssning. Han var inte känd då. Men det var trevligt :)
    Tänk vad många som är avis på dig nu
  • Anonym (Alicia)

Haha, jag kanske är avis på någon jag med

Anonym (Starfucker) skrev 2010-04-24 08:56:15 följande:
    Tänk vad många som är avis på dig nu
  • Anonym (Starfucker)

På tal om "Frank Wagner" kom jag tänka på en annan i Johan Falk-filmerna som min kompis på högstadiet var tillsammans med - Martin Wallström ifall ni har koll på honom

• Anonym (Alicia)

Just det. Men spelade han kriminell i filmen? Slog på det, känner igen ansiktet, men kopplar  inte hans karaktär..?

Anonym (Starfucker) skrev 2010-04-24 08:58:17 följande:
    På tal om "Frank Wagner" kom jag tänka på en annan i Johan Falk-filmerna som min kompis på högstadiet var tillsammans med - Martin Wallström ifall ni har koll på honom
  • Anonym (Ska vi eller?)

Förstår inte hypen med Joel Kinnaman, han är inte ett dugg läcker...

• Anonym (Hmm)

Nä bara en kändis väldigt snygga lillebror som tyvärr inte lever längre.

• Anonym (:-))

Det hade varit väldigt intressant att veta hur många av bekännelserna i denna tråd som verkligen är sanna och inte ett utlopp för en het fantasi!

• Anonym (Ska vi eller?)
    Anonym ( ) skrev 2010-04-24 09:30:42 följande:
    Det hade varit väldigt intressant att veta hur många av bekännelserna i denna tråd som verkligen är sanna och inte ett utlopp för en het fantasi!
    Ptja, jag ser många här inne som jag absolut inte tror på, men jag har vittnen, så ;)
Svar på tråden Har du haft sex med en kändis?