• Anonym (Starfucker)

Har du haft sex med en kändis?

Blev inspirerad av en annan tråd

Så, har du haft sex med någon kändis? Nu räcker det inte att bara svara ja, utan vi vill såklart även veta vem, hehe. Ett nej-svar är ju också ganska ointressant.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-23 16:13
    Ni får gärna även skriva hur det hela gick till; hur ni träffades och hur det ena ledde till det andra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-28 11:36
    Okej, för att inte tråden ska stängas så måste vi sluta diskutera OT-saker, som vad som är rätt och fel i att hänga ut kändisar osv. Och inga fler ingående beskrivningar av hur personen har varit i sängen.

• Svar på tråden Har du haft sex med en kändis?
  • Faber
    Anonym (miss Q) skrev 2010-04-24 13:58:39 följande:
    Det var inte dig och dina män jag tänkte på :) (Hade däremot en crush på svenbertil när jag var liten, haha) Faber: Du verkar fast i någon trist förlegad kvinnosyn. Ha ett fint liv.
    Tack jag är lycklig.
  • Anonym (jisses)
    Anonym (missK) skrev 2010-04-23 19:58:01 följande:
    Eh? Nä, Micke heter han. Trummis i Motörhead.
    Micke i Motörhead är barndomskamrat till en av mina närmasta käraste vänner.
  • linda007
    Anonym (kul minne) skrev 2010-04-23 22:07:34 följande:
    Casper Janebrink i Arvingarna. 1995. Faktiskt en riktigt minnesvärd och häftig upplevelse. Min pojkvän hade nyligen gjort slut och lämnat mig med kommentaren att jag var tjock och ful, så självförtroendet och självkänslan var väl inte på topp precis... Också blev man "uppraggad" av Casper!! Man kan väl säga att det var precis vad jag behövde då -för att få upp självförtroendet om inte annat...
    Jag nobbade gitarristen Kim i samma band året innan.
  • tusselisan

Jag nobbade den där blonda norrmannen som var sångare i "Shaaboom" efter det hade dock min bästis ist sex med honom i sängen jag sov i (räknas det då) {#lang_emotions_wink}??  Hångel med Peo thyren från Noice och pussar med Paulo Roberto räknas inte eller kanske ??

• sirisdotter
    tusselisan skrev 2010-04-24 15:51:02 följande:
    Jag nobbade den där blonda norrmannen som var sångare i "Shaaboom" efter det hade dock min bästis ist sex med honom i sängen jag sov i (räknas det då) ??  Hångel med Peo thyren från Noice och pussar med Paulo Roberto räknas inte eller kanske ??
    Pussar räknas väl inte?  Om det räknas;  Björn Ulvéus - när vi gick på gymnasiet (och han var med i Hootenanny singers).
  • Anonym
    Faber skrev 2010-04-24 13:21:27 följande:
    Är tjejen helt oskyldig då, om hon nu vet att han är gift?

den som är gift är skyldig oavsett kön. den andra är oskyldig. det är inte den personen som har lovat att vara trogen.

(jag valde att skriva om männen eftersom det enligt den här tråden mest varit kända män som varit otrogna med FLare)

• Anonym (jag vill också!)
    tusselisan skrev 2010-04-24 15:51:02 följande:
    Jag nobbade den där blonda norrmannen som var sångare i "Shaaboom" efter det hade dock min bästis ist sex med honom i sängen jag sov i (räknas det då) ??  Hångel med Peo thyren från Noice och pussar med Paulo Roberto räknas inte eller kanske ??
    ALLT med Paulo Roberto räknas
  • Anonym (fucketifuck)
    EmmAhh skrev 2010-04-23 19:46:56 följande:
    Jag har en kompis som legat med E-type :) Själv har jag aldrig legat med någon kändes, åtminstone ingen som är kändis än så länge. ;)
    Då är hon och jag buksvägerskor! Fast som jag minns det var det mest hår...och hår! Han var mest intresserad av att se på sig själv i spegeln (som så väldans lämpligt satt ovanför sänggaveln) när han besteg mig. Ja...han besteg mig faktiskt...kan inte kalla det något annat. Hahaha....vilken merit!
  • Anonym

Har haft sex och förhållande med prinsessan Madeleines nästa pojkvän, lägg Unger på minnet =)

Svar på tråden Har du haft sex med en kändis?