• Wkd chick

grattis världen

är det ingen här som gillar filip å fredriks program Grattis världen??
    ååh jag tycker det e så tok sköna jue :)

• Svar på tråden grattis världen
  • Wkd chick

de visas på måndagar kl 22 på kanal 5 å är ju så himla bäst :) veckans höjdpunkt.. inte missa :)

• Wkd chick

de visas på måndagar kl 22 på kanal 5 å är ju så himla bäst :) veckans höjdpunkt.. inte missa :)

• Wkd chick

• riot

I love it- kan ni hålla en hemlighet?
    jag är hemligt kär i fredrik. han är så.. charmig.

• Jollsan

Riktigt coola grabbar!! Mötte FRedrik på ett köpcentrum för några månader sen o såg att han var rakad på huvudet...igår fick jag nog svaret varför...

Har DVD:n från High Chaparall...en deppig dag är den perfekt att sätta på!
    Aldrig sett några som bjuder på sig själv så mkt som de gör!!

• Syltmos

Måste fråga om Filip verkligen simmade över engelska kanalen? Jag vill ju så gärna tro att han gjorde det, men känner mig rätt tveksam faktiskt...

• KorElleBelle

Kanonskoj program. Dom är helkul, tyckte dock att det gick liiiite väl långt när dom stoppade fårbajs i munnen och spottade långt!!! Lite för mycket kiss o bajshumor ala dagis!

• Neo

syltmos: jag undrar lite oxå! känns ju faktiskt hyffsat långt, speciellt om man är helt otränad!

• MAMMSY

Vad vore en måndagskväll utan Filip å Fredrik?
    Jag undrar oxå om han verkligen simmade över hela..

• Syltmos

Hehe, vi verkar vara flera som undrar över Filips kanalsimning. Stackars Filip, han är så rörande mesig ibland. Typ som i Albanien när han blev dragen uppför en klippa med bar mage och sedan lite nervöst kastade sig ut i vattnet!

Svar på tråden grattis världen