grattis världen
är det ingen här som gillar filip å fredriks program Grattis världen??
ååh jag tycker det e så tok sköna jue :)
är det ingen här som gillar filip å fredriks program Grattis världen??
ååh jag tycker det e så tok sköna jue :)
de visas på måndagar kl 22 på kanal 5 å är ju så himla bäst :) veckans höjdpunkt.. inte missa :)
de visas på måndagar kl 22 på kanal 5 å är ju så himla bäst :) veckans höjdpunkt.. inte missa :)
I love it- kan ni hålla en hemlighet?
jag är hemligt kär i fredrik. han är så.. charmig.
Riktigt coola grabbar!! Mötte FRedrik på ett köpcentrum för några månader sen o såg att han var rakad på huvudet...igår fick jag nog svaret varför...
Har DVD:n från High Chaparall...en deppig dag är den perfekt att sätta på!
Aldrig sett några som bjuder på sig själv så mkt som de gör!!
Måste fråga om Filip verkligen simmade över engelska kanalen? Jag vill ju så gärna tro att han gjorde det, men känner mig rätt tveksam faktiskt...
Kanonskoj program. Dom är helkul, tyckte dock att det gick liiiite väl långt när dom stoppade fårbajs i munnen och spottade långt!!! Lite för mycket kiss o bajshumor ala dagis!
syltmos: jag undrar lite oxå! känns ju faktiskt hyffsat långt, speciellt om man är helt otränad!
Vad vore en måndagskväll utan Filip å Fredrik?
Jag undrar oxå om han verkligen simmade över hela..
Hehe, vi verkar vara flera som undrar över Filips kanalsimning. Stackars Filip, han är så rörande mesig ibland. Typ som i Albanien när han blev dragen uppför en klippa med bar mage och sedan lite nervöst kastade sig ut i vattnet!