grattis världen
är det ingen här som gillar filip å fredriks program Grattis världen??
ååh jag tycker det e så tok sköna jue :)
är det ingen här som gillar filip å fredriks program Grattis världen??
ååh jag tycker det e så tok sköna jue :)
Jag undrar också om han simmade över hela kanalen, jag tänkte faktiskt starta en tråd om det. Jag trodde på det då, men efteråt började jag fundera. Ja, Filip är lite nojig sådär, verkar det som. Jag känner igen mig lite i det. Gillar helt klart honom bäst. Men de är verkligen superroliga båda två. Det märks att de är bästa vänner i verkligheten också.
Ja, syltmos, det där med klippan i Albanien var kul! Speciellt när Fredrik satt och kommenterade allt, typ vad Filip sa och så. Men det måste gjort ont på magen!
Lola Jämtland du satte mina tankar på pränt programmet är uäck!
Visst kanske det blir lite väl plumpt ibland men jag tycker ändå att det är underhållning på hög nivå!
Vilka annars skulle komma på att demonstrera samlagsställningar på en flygtoalett? Och dessutom med ett serviceinriktat smajl på samma sätt som en flygvärdinna som demonstrerar planets flytvästar!
Syltmos:
De är helt suveräna!! Ibland helt korkade och dumma i huvudet men samtidigt så himla sköna att man inte kan låta bli att älska dem
Filip är min klara favorit! Han är så härligt nojig men samtidigt grymt barnslig. Dessutom är han ju sin pappa upp i dagen
Jaha, vad tyckte ni om sista avsnittet då? Själv garvade jag mig harmynt när Fredrik skulle ta sig upp för den lilla "schluttningen".
Hoppas att kanal 5 repriserar hela serien, jag skulle vilja se Tokyo-avsnittet som jag tyvärr missade. Har förstått att det var en riktig höjdare!
Ja, sluttningen var verkligen rolig, jag och sambon kiknade av skratt.
Jag vill också se de avsnitt jag missat!
Hahaha ja det var ju grymt kul, det sista avsnittet o sluttningen
Vilket riktigt störda människor dom träffade på då, dom som ålade sig på backen o under nån bil o skrek med bomull på huvet.. sick hahahahaha!
Jag tycker dem är otroligt roliga med...absolut det bästa (roliga) program som går på tv. Har följt dem sedan "ursäkta röran" vissa saker där var ju jätte kul, andra sådär... men jag tycker high chaparall har varit höjdpunkten, grattis världen på god 2:a....100 höjdare var ganska kul men inte i klass med de andra 2 prog.
Tycker också att båda 2 är riktigt charmiga
vill se meeeer
jag säger bara tokyo!!!! Mouahhhhmouahhh
Helt underbart program!
Dem är hur sköna som helst! I love them