• BlommyNess12

Billig och enkel bröllopsklänning, vad tycker ni om den?

21127-IVORY

21127-IVORY

21127-IVORY

Sitter nämligen fortfarande och funderar på bröllopsklänningar och tyckte denna var lagom enkel och vacker. När jag såg priset blev jag om möjligt ännu gladare.
    Vad tycker ni om den, skulle ni kunnat tänka er den?

Pris: $89 (USA)
  • Svar på tråden Billig och enkel bröllopsklänning, vad tycker ni om den?
  • ruby84

inte min stil men smaken är så olika gillar du den? om det är JA på den frågan det är ju det som är det viktiga... och om du skulle passa i den förståss

• hemmafrun

Den är faktist fin!
    -Men vem vet hur tyget är när du väl fått den, men om du räknr med att lämna in den för ändringar när du väl fått den så tycker jag att du ska köpa den, den e ju så billig att du alltid kan sälja den och köpa en ny.
    Lycka till!!!

• AnnelieTyresö

Jag tycker den var superfin!

Såg den andra tråden, å den passar en äldre brud, tycker jag :)
    För du är väl rätt så ung?

Du kan ju satsa på en fin sjal att ha över axlarna, om ni ska gifta er i kyrkan? De gillar inte bara axlar tydl..

• BlommyNess12
    hemmafrun skrev 2010-04-24 01:33:20 följande:
    Den är faktist fin!-Men vem vet hur tyget är när du väl fått den, men om du räknr med att lämna in den för ändringar när du väl fått den så tycker jag att du ska köpa den, den e ju så billig att du alltid kan sälja den och köpa en ny.Lycka till!!!
    Jo jag tyckte det jag också, jag tänkte köpa med lite utrymme och få den insydd efter min figur i så fall.
  • BlommyNess12
    AnnelieTyresö skrev 2010-04-24 01:34:42 följande:
    Jag tycker den var superfin!Såg den andra tråden, å den passar en äldre brud, tycker jag :)För du är väl rätt så ung?Du kan ju satsa på en fin sjal att ha över axlarna, om ni ska gifta er i kyrkan? De gillar inte bara axlar tydl..
    Jo, jag är rätt så ung, jag fyller 20 om ett halvår.
  • BlommyNess12

Vet inte om vi ska gifta oss i ett kapell eller borgerligt i lokalen där vi ska ha bröllopsfesten, vi har inte riktigt bestämt oss ännu.

• hemmafrun
    AnnelieTyresö skrev 2010-04-24 01:34:42 följande:
    Jag tycker den var superfin! Såg den andra tråden, å den passar en äldre brud, tycker jag :) För du är väl rätt så ung? Du kan ju satsa på en fin sjal att ha över axlarna, om ni ska gifta er i kyrkan? De gillar inte bara axlar tydl..
    Varför kan man inte gifta sig med bara axlar i kyrkan?
    Jag gjorde det...oooooppps kanske gjorde fel?hih
  • AnnelieTyresö

Jamen det låter väl bra.

Då röstar jag på denna av de två.

• BlommyNess12
    AnnelieTyresö skrev 2010-04-24 01:37:50 följande:
    Jamen det låter väl bra.Då röstar jag på denna av de två.
    Ok, kul att ni två som sett båda mina alternativ kan "rösta" haha
  • AnnelieTyresö

Ja jag vet inte varför, men det var respektlöst eller nåt har jag för mej, en väninna blev tillsagd att ha sjal av prästen.

Hehe, ja i brist på omröstningstråd,, hihi

så röstar jag lite så här :D

Svar på tråden Billig och enkel bröllopsklänning, vad tycker ni om den?