• Engeli

    En regnbågsbebis är född

    Jag har inte skrivit så mycket här, men har svarat i lite trådar då och då...


    Men nu gör jag en egen tråd för att berätta att våran lilla regnbågsbebis är född! 
    Theodor föddes 20/4, var 47 cm lång och vägde 2600 gram. Vi är så lyckliga att vi inte vet vart vi ska ta vägen Ni har något fantastiskt framför er! 
    Jobbig förlossning (10 timmar) men helt slagbart att få upp sin bebis på bröstet och höra skriket! Ont som in i helskotta, men smärtan försvann direkt när jag fick se honom.
    Finns inte ord för lyckan!!  {#lang_emotions_heart}
  • Svar på tråden En regnbågsbebis är född
  • ruccolas

    grattis. jag vet precis hur det känns när underverket kom upp på bröstet! helt fantastiskt! vår paul kom den 8 mars och är nu 6 veckor gammal. han är ju så klart världens sötaste pojk (tycker vi) ;)

  • Michisen
    Gothica skrev 2010-04-24 17:21:07 följande:
    Jag kanske är helt borta... Men VAD är en regnbågsbebis????
    En bebis som är blå, röd, grön, lila... Nejdå, bara skämtar. En bebis född i en HBTQ-familj.

    Googla.
  • smultron02

    Grattis till bebben! Det finns inget underbarare än ens barn.

  • PennyLane

    Härligt! Stort grattis till bebben och föräldraskapet {#lang_emotions_heart} Själv är jag bara i vecka 8 än så länge, men lääängtar....

  • Lesbiska

    Grattis till det lilla underbara lilla livet ni har hos er i detta nu!
    Gråter nästan då jag läser detta, blir SÅÅÅÅÅÅ glad!
    GRATTIS!

  • Engeli

    Tack så mycket för alla grattis! Det har börjat smälta in att han är VÅR! Han är helt underbar och alldeles perfekt! Så fin och snäll är han (hur många bebisar är elaka? )


    Michisen skrev 2010-04-24 18:28:55 följande:
    En bebis som är blå, röd, grön, lila... Nejdå, bara skämtar. En bebis född i en HBTQ-familj. Googla.
    Lite blå när han kom ut, lite röd när han är arg En tvättäkta regnbågsbebis!
    Sprickfärdig av stolthet! Theodor 20/4-10
Svar på tråden En regnbågsbebis är född