artax skrev 2010-04-25 11:56:40 följande:
Åhh.. detta är vårt 7:de försök.. börjar kännas väldigt trist om jag säger så! Men någonstans så hittar vi ändå bra saker med att det tar lite tid, först var det den kommer inte mitt i sommaren och det är ju skönt om det inte är så varmt, sen var det en höst bebis så mysigt perfekt väder att gå ut och gå. sen var det blir det nu är den beräknad till sambons födelsedag vilken perfekt present! sen var det åhh en liten julklappsbebis va mysigt om den får vara med på julafton! Nu är det en januari bebis va roligt, då blir ju liten äldst i klassen! ;) Hoppas det räcker där bara så vi slipper "åhh en vår bbis så trevligt" för nu börjar det tryta lite på den positiva andan om jag säger så! ;) Jag har testat med cb ältest förut och de var faktiskt lättare nu när jag tänker efter, men jag har tänkt att testlagrets är billiga blabla, men vad spelar det för roll egentligen? vi hade ju betalt vad som helst för ett plus! ;) Som sagt detta är vårt 7:de försök och tar det sig inte nu ska vi testa med någon "kur" grape bisolvon rosenrot något sånt, och det förstår jag att du förespråkar bisolvon då! ;)
Förstår att det känns hopplöst, jag höll oxå på så att tänka datum :)
men för dem flesta tar det nästan ett år att bli gravida, men jag grät endå varje gången mensen kom. Hang in there! det kommer, testa Bisolvon kanske funkar för er med.