BF Januari 2011, följas åt?
Hej hej! Får jag lägga till mig i listan?? Har Bf den 5 januari om man räknar från senaste mens första dag. Detta är vårat andra barn. Har en son som är 2 år.
Hej hej! Får jag lägga till mig i listan?? Har Bf den 5 januari om man räknar från senaste mens första dag. Detta är vårat andra barn. Har en son som är 2 år.
Detta är mitt andra barn så jag tänkte vänta till jag är i vecka 12 ungefär innan jag ringer MVC. Här kollar dom hjärtljuden vecka 15 och sedan är rutin UL vecka 18.. Väga o ta stick i fingret kan jag göra på jobbet.
Har redan ftt större bröst!!! Det fick jag aldrig med sonen. Dom kliar o känns tunga!! Är dessutom fruktansvärt otroligt trött!! Liten tendens till morgonillamående men det kom långt senare förra gången. Grymt sötsugen! Förra gången ville jag bara ha surt.. (och duschsvampen då ;))
Tack detsamma! :)
Jag tror jag väntar med att ringa mvc... Kanske till vecka 12 typ.. Här brukar man ändå ite få något besök inbokat efter det så jaa.. Känns som jag kan vänta. Smidigt att jobba i samma hus dock så det bara e att springa över.
Idag har vi beställt ny säng åt sonen. Ska renovera ett nytt rum åt honom.. Så han får flytta in dit innan bebis kommer. Har så smidigt skötbord i det rum han sover nu. Är egentligen en garderob som har ett bord.. Kvinnan som bodde här innan hade sin symaskin däår. Har varit perfekt eftersom det är väggar på alla sidor utom framsidan. Inte lätt att ramla ner därifrån. Ser verkligen fram emot detta!!
MEN... så uppblåst jag känner mig! Känns allvarligt som jag e höggravid!! Tarmarna blir ju större i början av grav iallafall.. hoppas det lägger sig snart!
Ser att det pratas folsyra. Bland annat ska man äta det för att minska risken för att barnet får gomspalt.. Åt det förra gånen men sonen föddes med... gomspalt.. utan att vi har det i släkten. Nåja.. Nu äter jag återigen folsyra för jag vågar inget annat! ;) Äter dock REN folsyra för jag tål inte järn!