Inlägg från: Thi 08 |Visa alla inlägg
  • Thi 08

Väntan barnbesked - drömmar

Jag drömde för flera år sedan om att jag adopterade en liten asiatisk flicka.....fast hon gick redan och var lite äldre än min dotter. Jag tror faktiskt att jag drömde utifrån vad mina förväntningar var eller snarare det jag såg som realistiskt. Ensamstående kvinna förknippas väl ganska ofta med kinesisk/asiatisk dotter? Den bilden hade iaf jag........

I förrgår drömde jag om att min bror och hans fru adopterar en rel stor pojke från Indien.......de står inte ens i adoptionskö, dock försöker de få barn genom ivf. Chansen att det blir en 3-årig indisk pojke är väl inte så stor genom ivf Vem vet.....kanske har jag sanndrömmar? Adopterar de ngn ggn en indisk pojke måste jag nog vara synsk.

• Thi 08

Jag kommer ihåg att den indiska pojken cyklade

Apropå detta med djur fick jag en otroooooooligt kränkande kommentar för ett tag sedan av en okänd människa. Denna undrade om V är adopterad varpå jag svarade ja. Då säger fanskapet - kunde jag inte få barn hade jag nog hellre skaffat en labrador(!!!!!!!!) Wohaaaaaa vad smockan hängde i luften. Fick drämma en frukt i golvet för att lugna mig (stod i affären).

Sorry att jag stal lite av tråden.

Fortsätt "prata" drömmar, det är jätteroligt att läsa.

Svar på tråden Väntan barnbesked - drömmar