Inlägg från: Svinto |Visa alla inlägg
  • Svinto

Väntan barnbesked - drömmar

LOL-stackare som fick en leguan{#lang_emotions_laughing}
    Fyllde ni inte i rutan längst ner på det sista pappert där man fick fylla i att man ville ha en människa{#lang_emotions_wink}? TUR att den pratade spanska iallafall...

Nä, skämt o sido.

Jag går också o väntans tider men inga drömmar om kommande barn än. Dock vet jag att min mamma har haft sådana drömmar!

Jag tänker desto mer på kommande barn i vaket tillstånd. Kanske kan det hjälpa till att "tömma" min hjärna till natten??{#lang_emotions_smile}

• Svinto
    Thi 08 skrev 2010-04-27 23:15:55 följande:
    Jag kommer ihåg att den indiska pojken cyklade Apropå detta med djur fick jag en otroooooooligt kränkande kommentar för ett tag sedan av en okänd människa. Denna undrade om V är adopterad varpå jag svarade ja. Då säger fanskapet - kunde jag inte få barn hade jag nog hellre skaffat en labrador(!!!!!!!!) Wohaaaaaa vad smockan hängde i luften. Fick drämma en frukt i golvet för att lugna mig (stod i affären). Sorry att jag stal lite av tråden. Fortsätt "prata" drömmar, det är jätteroligt att läsa.
    Vilka oförståend idioter det finns!!
    Jag vet inte vad jag hade gjort i denna situation men jag hade blivit mer än lovligt förbannad!{#lang_emotions_demon}
Svar på tråden Väntan barnbesked - drömmar