Inlägg från: Linnis |Visa alla inlägg
  • Linnis

Väntan barnbesked - drömmar

Hej, vi väntar ju barnbesked från Colombia och jag har börjat drömma så konstigt och livligt på nätterna. 

Ibland drömmer jag att det en pojke - ibland en flicka. Ibland är ålden inom medgivandet ibland inte. Ibland kommer barnet från landet där våra handlingar finns - i bland från en helt annan världsdel och mina spanskakunskaper visar sig vara helt värdelösa. Fast i natt var det värst. Drömde att vi åkte till Colombia och vid mottagandet av barnet fick vi en... en leguan. I och för sig spansktalande.
    Vi blev verkligen besvikna, men ville samtidigt inte vara odiplomatiska/kränka någon. Mitt sista minne av drömmen är att jag ringer AC och säger: "Vi hade nog tänkt oss en människa i alla fall...." {#lang_emotions_laughing}
    Har knappat hämtat mig från drömmen ännu. Ni andra som väntar barnbesked - har ni också haft konstiga drömmar under er väntan?
  • Svar på tråden Väntan barnbesked - drömmar
  • Linnis
    Tuffen skrev 2010-04-26 09:11:11 följande:
    *l* En leguan?!
    Japp, en livs levande leguan. Ganska lika den här:
    www.google.com/imgres&imgrefurl=de.academic.ru/dic.nsf/dewiki/836974&h=1466&w=2200&sz=1962&tbnid=w_TirVW5hsDzIM:&tbnh=100&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dleguan&usg=__zhOrFSbnKmPoNOqrlYFxvKinBhI=&ei=cUPVS9KEIuCJOKSm-IcO&sa=X&oi=image_result&resnum=4&ct=image&ved=0CAwQ9QEwAw
    Det där med psykologutredning innan man skickar sina handlingar kanske inte är så dumt - trots allt...
  • Linnis

Äsch - länken funkade inte. Strunt samma. Ni vet ju hur en leguan ser ut.

• Linnis

Tack alla för era svar! Skrattat gott! Nu känner jag mig till och med  "hyfsat normal" {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Väntan barnbesked - drömmar