• Stårschan

Mest oansvarigt enligt dig

Rösta med ryggmärgen!

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-26 12:50
    Med "Behålla ett oönskat barn" menar jag att man behåller ett foster man inte alls vill ha, föder fram det och behåller barnet i hemmet utan att adoptera bort det.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mest oansvarigt enligt dig
  • Sencha

Behålla ett oönskat barn

Varning för ras Gå så försiktigt du kan Inga tanklösa menlösa ord Ingen felaktig fras (LW)
  • Tingeling83

Behålla ett oönskat barn

Kärlek
  • LyckligtSlut

Behålla ett oönskat barn? Fött och något år gammalt alltså eller? Isåfall är det väl dags att adoptera det, undrar bara om du menar ett fött, inte fött, eller ett barn man haft ett tag och bara hatar det.

• Jessis

Jag tolkade TS som att

1) Behålla det barn man väntar fast det är oönskat
    2) Abortera bort det barn man väntar fast det är oönskat
    3) Ha sex utan att vilja göra barn

Och med tanke på vilka trådar det finns som det skrivits mkt i så är jag nog inte ensam om den tolkningen

• Fragile Angel

Behålla ett oönskat barn

¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • LyckligtSlut
    Jessis skrev 2010-04-26 11:52:10 följande:
    Jag tolkade TS som att 1) Behålla det barn man väntar fast det är oönskat 2) Abortera bort det barn man väntar fast det är oönskat 3) Ha sex utan att vilja göra barn Och med tanke på vilka trådar det finns som det skrivits mkt i så är jag nog inte ensam om den tolkningen
    Okej, då röstar jag enligt den tolkningen. DÅ är det mer oansvarigt att göra abort, enligt mig. Tänkte när det står foster när man ska göra abort och barn när det ska behållas. Tänker barn först när det är livsdugligt liksom. Och det vore ju knäppt att föda ett barn och hata det och ändå ha kvar det. Då är det ju bättre att adoptera bort det.
  • tebax

ha sex UTAN kondom om man inte vill ha barn.

Svar på tråden Mest oansvarigt enligt dig