Plus igen efter mf/ma
Vågar mig hit & hoppas för mitt liv att jag får stanna kvar till det kommer ut en frisk & levande liten bebis typ 8 månader från nu!.........
Vågar mig hit & hoppas för mitt liv att jag får stanna kvar till det kommer ut en frisk & levande liten bebis typ 8 månader från nu!.........
Känner mig uppsvälld,som jag brukar känna mig när jag har mens ungefär. *poff* *poff*
Tänkte bara skriva oxå att jag är lite hemlig än om graviditeten så att ingen skriver nått i min gästbok =)......
Tycker det är svårt med kläder i denna *poff* *poff* känsla,får gå hålla in magen lite.
Läääääängtar efter att få se gravid ut,efter en fin kula.Och hoppas att jag får en sån och inte bara ser ut som jag ätit aldeles för mycket under en lång tid!
Är såååå otålig ju! =)
Va fin filten blev rontgensyrran!! =)
Duktiga ni är som kan och orkar sy,har inte tålamodet själv 
Kommer få vänta till v.18 jag.
Tror vi är bra på att leta symtom och att längta efter alla symtom som finns härinne 
Känns på nått vis tryggare då
Skickar styrkekramar i massor till smålandsjäntan och pyret!! 
Kul att ännu fler har hittat hit!! 
Håller på att längta halvt ihjäl mig efter semestern nu! Vill bara vara ledig och att tiden ska gå ju! Vill bli
såhär om magen,rund och fin och JÄTTE STOLT 
Jag har läst på lite olika sidor att man drömmer mycket och oftast konstiga drömmar när man är gravid så det är nog ingen fara tjejer! 
Är inte sugen alls på något sött el onyttigt som godis & chips ÄN,hoppas att det håller i sig så kanske jag kan hålla mig från att gå upp 20 kg! 
Har varit direkt lat senaste två åren vilket jag ångrar nu,har börjat träna men hann bara gå ner 1 kg innan jag blev gravid,så jag är nervös för skäll när jag ska till barnmorskan....men dit är det många v än.
Någon mer som har viktångest??