Inlägg från: fröken SJ |Visa alla inlägg
  • fröken SJ

Plus igen efter mf/ma

Så underbart härligt att höra Rontgensyrran!! Och såå fin bild! {#lang_emotions_heart}
  • fröken SJ
    Minmami skrev 2010-05-26 09:37:22 följande:
    Godmorgon!Imorgon ska jag på vul o inskrivning. Är skitnervös då innan mitt MA i jan hade jag sett även den lilla bönan flera gånger på Vul o allt var bra med hjärta o tillväxt. Så känns inte som nån garanti denna gång. Min läkare som gjorde vul:et innan allt gick fel i v 8 sa att om man ser hjärtat i v8+0 så brukar det inte gå fel men efter två veckor så hade ju hjärtat stannat iaf. Men är väl som en BM sa till mig när jag vänta dottern att det finns inga garantier alls förrän den är ute. Men det känns ju så hårt men är väl så det är. Har iaf varit hemma hela veckan från jobbet pga illamående från helvetet. Är inte lätt att springa o spy när man jobbar på sjukhus och står med patienter hela dagarna.Håller tummarna för alla andra som ska göra VUL snart! Ha en underbar dag!
    NYFIKEN!! Hur giock ditt vul och inskrivning??
    Jag längtar efter min massor för då har ju ytterligare några veckor gått! {#lang_emotions_laughing}
  • fröken SJ
    rontgensyrran skrev 2010-05-31 06:31:03 följande:
    Hej flickor.Förlåt för min inaktivitet. Men efter jobbet orkar jag ingenting. Gör inget annat än att sova och försöker äta lite för att jag inte ska må illa :/Men som sagt är glad för alla mina symptom :) Fungerar ni normalt hemma och på jobb?
    Förstår precis.Kämpar oxå med mitt "nyfunna" illamående som gav sig till känna förra veckan.Kan endast äta mindre portioner men mycket oftare för annars börjar jag må illa.
    Och på morgonen är det värst,och det förvärras av mitt jobb med SÅ mycket olika dofter som nu är pest och pina(undersköterska på ett korttidsboende för äldre)

Det sägs ju att det oftast håller i sig ca 3 mån.....{#lang_emotions_surprised}
  • fröken SJ
    mallanis skrev 2010-06-02 17:14:18 följande:
    Blir tillbaka till gamla tråden för mig nytt mf. Inte lika stor chock denna gång om man nu ska se något positivt i det hela =(  lycka till nu vidare tjejer!
    NEEEEEEJJJ!!!!!!! Fy så orättvist!
  • fröken SJ

Undrar hur man vet när man byter vecka? Har försökt räkna ut på olika sidor bla här på fl men det blir olika?

Någon som kan säga?

• fröken SJ

Alltså ursäkta mig men är det jag som tappat förståndet eller går det inte längre att fixa med Bf listan! =)

Visst markerar man texten,kopierar,går på nytt inlägg och klistrar in?
    Jag kan inte göra det!?? Skäms.....hahaha

• fröken SJ

Testar testar och TESTAR  så det rycker ur öronen och den f*****ade datorn åker snart ut genom dörren!! Skrikandes

Kan någon vara gullig och ändra mitt Bf datum till den 23 Januari ist??

• fröken SJ
    Odetta skrev 2010-07-01 14:49:28 följande:

Tjejjer....

....det här med Angelsound....är det en bra idee????

Jag är lite sugen på en sådan, men samtidigt är jag rädd att jag ska övergöra det hela och få panik om jag inte hittar hjärtljuden och typ gå runt med den 24/7. Fast det låter ju mysigt och vettigt att kunna lyssna på hjärtljuden när oron slår till...

Någon som har en sådan? Rekommendationer?

*kram*

Har tänkt tanken,men skippade den snabbt.Ska hålla mig lugn och snällt vänta på rul i v.17 och sen hjärtljud i v.24 har jag bestämt!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma