• No way

Plus igen efter mf/ma

hej hej hoppar in här =) Fick ett mf förra månaden och det visade sig att det blev ett + direkt. är i vecka 6, BF 28 december

Att du inte fattar...
  • No way

Haha, jag har en elias sen innan som blir fem i sommar. och sambon har två barn så de blir storfamilj här ;)

Att du inte fattar...
  • No way

Kan ju vara lite kul att se hur länge vi försökte också tänkte jag :)

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

November 2010

December 2010
    Maria204 24 december
    Maria A 78 24 december
    WeWant 25 december
    Anna TheSunshine 29 december

No way 28 december

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)

Februari 2011

Att du inte fattar...
  • No way

ja man kan inte gå och tänka på allt som kan hända, får försöka tänka positivt =)

Att du inte fattar...
  • No way

Gör inget om den kommer december eller januari, bara den håller sig inne på julafton =)

Att du inte fattar...
  • No way
    kajsalisa skrev 2010-04-29 20:55:18 följande:
    Kanske blir en juklapp?!
    =) men det kan ju inte vara alltför kul att fylla år påp julafton när man är liten ;)
    Att du inte fattar...
  • No way

Hur har ni det med humöret? Mina humörsvängningar är inte att leka med, stackars sambon får ta all skit ;)

Att du inte fattar...
  • No way

Ja de där med humöret är inte lätt, kan bli förbannad bara sambon tittar på mig , stackaren....

Örk har fått så ont så jag nästan spyr i ryggen och ljumskarna, så strålar det ner i benen. ajajaj

Maria A: Hoppas hoppas de inte e nåt...Håller tummarna för dig

Att du inte fattar...
  • No way

Sitter och funderar lite.. Skulle haft mens den 17:e mars men tog ett positivt test och fick missfall 24:e mars. Enligt FL:s beräkning ska man ju skriva in första datumet i senaste mensens dag, men hur ska jag skriva?

Är det från den 17:e när jag egentligen skulle haft mens eller ska man räkna från första blödningsdagen vid missfallet,? kom att tänka på att om det är fel ifyllt stämmer kanske inte veckorna..

Att du inte fattar...
  • No way

Okej, tack för hjälpen, då ska det stämma, det var så jag räknade :)

Att du inte fattar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma