Plus igen efter mf/ma
hej hej hoppar in här =) Fick ett mf förra månaden och det visade sig att det blev ett + direkt. är i vecka 6, BF 28 december
hej hej hoppar in här =) Fick ett mf förra månaden och det visade sig att det blev ett + direkt. är i vecka 6, BF 28 december
Haha, jag har en elias sen innan som blir fem i sommar. och sambon har två barn så de blir storfamilj här ;)
ja man kan inte gå och tänka på allt som kan hända, får försöka tänka positivt =)
Gör inget om den kommer december eller januari, bara den håller sig inne på julafton =)
Hur har ni det med humöret? Mina humörsvängningar är inte att leka med, stackars sambon får ta all skit ;)
Ja de där med humöret är inte lätt, kan bli förbannad bara sambon tittar på mig , stackaren....
Örk har fått så ont så jag nästan spyr i ryggen och ljumskarna, så strålar det ner i benen. ajajaj
Maria A: Hoppas hoppas de inte e nåt...Håller tummarna för dig
Sitter och funderar lite.. Skulle haft mens den 17:e mars men tog ett positivt test och fick missfall 24:e mars. Enligt FL:s beräkning ska man ju skriva in första datumet i senaste mensens dag, men hur ska jag skriva?
Är det från den 17:e när jag egentligen skulle haft mens eller ska man räkna från första blödningsdagen vid missfallet,? kom att tänka på att om det är fel ifyllt stämmer kanske inte veckorna..
Okej, tack för hjälpen, då ska det stämma, det var så jag räknade :)