Plus igen efter mf/ma
har lagt in 2 magbilder om nån vill titta, ligger i mappen Tvåan.. Vill gärna se era med =)
har lagt in 2 magbilder om nån vill titta, ligger i mappen Tvåan.. Vill gärna se era med =)
Tack Odd, ooooj 11 gånger.....
Gud va tramsig jag har blivit.. Sonens pappa ringde och frågade om han kan hämta honom idag istället för imorgon och jag gråter floder för att han åker en halv dag tidigare än han egentligen skulle ha gjort..
Ska på Ultraljud på fredag , ihhh nervös. Har i 2 dagar haft skitont i magen och nedre delen av rygen så nu tror jag såklart allt har gått åt skogen. Samtidigt försöker jag intala mig att det är växtvärk... Nojigt värre!!
Håller med tummarna för Odd.
var på Ul idag 10.30, nervös så jag nästan spydde innan :(
Hon började titta och frågade mig: är du säker på detta? och jag höll på att avlida, säker på att allt skitit sig, men min barnmorska hade skrivit fel så enligt papperna stod det v 18 och hon trodde det var rutin.UL. Sa att jag är i v 14 och jodå det stämde med vad hon såg =) En liten skrutt som vinkade på fotot vi fick =)
Fick ny tid 3 augusti för att kolla igen för hon ville göra ett till när det egentligen skulle ha gjorts.
Pust, nu är jag lugn för tillfället =)
Imorgon drar vi till Karlshamn för en helg i en mysig liten stuga, ska bli skönt att komma bort lite och bara ta det lugnt!!
Midsommarkram till er alla!!
Skulle nån vilja vara gullig och flytta mig på listan så datumet blir rätt? Får det inte till att funka!
Fick Nytt Bf enligt UL. 1/1 2010 istället för 28/12.
*Fick veta att det är en liten flicka* <3