Inlägg från: qatteriin |Visa alla inlägg
  • qatteriin

Plus igen efter mf/ma

Hej! Jag hör oxå hemma här tänker jag! Fick ett missfall i v. 6 (5+6) 27 januari, sen tog vi en liten paus eftersom jag veckopendlar och inte ville riskera att vara med om det igen när jag inte bodde med min man...

Plussade i början av maj och flyttar hem igen för gott på fredag!! :) Superlycklig över båda delarna, men är förstås livrädd att det ska gå åt skogen den här gången oxå...

Måste bara säga att det var härligt att se din VUL-bild, rontgensyrran!! Jag och maken ska på inskrivning på måndag och har blivit lovade VUL då, jag kommer vara i v. 7+4 enligt mina beräkningar och hoppas förstås på nåt liknande på skärmen! :)

• qatteriin

Åh vad trevligt ni verkar ha här! Jag var inne i den här tråden en kort stund förra året, men förlorade den graviditeten oxå så då tappade jag tråden (ha ha). Men nu såg jag den bland Senaste inläggen, och jag känner igen flera av er från andra trådar, så jag kke vågar mig in igen nu!

Jag är gravid i v. 30 nu så den här gången verkar det gå vägen.

• qatteriin
    Mamma till W skrev 2011-12-30 20:18:51 följande:
    vad roligt med en till i tråden! :) Vi är några kring v 30 nu! :) När i mars är du beräknad?

Tack! 15 mars är det dags för vår lille grabb att komma ut, hoppas han håller sig till runt det datumet!
  • qatteriin
    sugarrush skrev 2011-12-30 20:21:53 följande:
    Grattis qatteriin!!

Tack!!
    Mamma till W skrev 2011-12-30 20:24:00 följande:
    Vad roligt.. då är du och Soma lika långt gångna då! :) Tror hon hade typ 12e som bf. :) Kul att vi är så många tätt inpå varandra!

Åh vad roligt! Och du har bf nära min födelsedag ser jag, inte dumt alls!
  • qatteriin
    SoMa72 skrev 2011-12-31 07:49:38 följande:
    Välkommen Qatteriin! Då ligger vi nära varandras BF

Vad roligt!!
    Mamma till W skrev 2011-12-31 13:13:57 följande:
    Nu har jag gjort dagens goda gärning, min man har fått sig årets sista ligg så nu klarar jag mig kanske 1-2 v till nästa gång. ;) jag är inte alla asexuell. Haha

Hehe, jag sa till min karl när han ville ha en snabbis att nähä, det blir inte mer sex i år! Stackarn! Tack för välkomningarna, och GOTT NYTT ÅR!!
  • qatteriin
    plutten02 skrev 2012-01-01 19:35:53 följande:
    när berättade ni för chefen på jobbet? och era arbetskamrater?

Jag berättade för chefen och de flesta arbetskamraterna efter att vi gjort KUB. Berättade dock för min närmsta arbetskamrat efter semestrarna, när jag var i v 8, för att det kändes tryggt för mig att nån jag litade på (och kände till vår historia) visste hur det låg till, ifall nåt skulle hända. Sen var det ju dessutom kul att ha nån att berätta positiva nyheter för när vi hade varit på diverse tidiga ul! Vi var tidiga med att berätta för familjen och våra närmsta vänner, annars hade jag nog inte berättat för min kollega.
  • qatteriin

MCT: Åh vilken fin mage! Men vad tungt det måste vara med två, jag känner mig som en val med bara en där inne... Men så hade jag förstås 30 kg extra att släpa runt på redan innan, det är väl ingen hit, hehe... Mimmi: Jaa det var läskigt att ta kontakt med mvc, jag gjorde det tidigt för att jag ville få plats på en privat mottagning som jag varit till tidigare. Men KUB bokade vi inte in förrän vid inskrivningen så det var inga problem att få tid för det - där jag gick iaf.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma