Inlägg från: Pandoras box78 |Visa alla inlägg
  • Pandoras box78

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer

Tassar lite försiktigt in här, har ju lovat mig själv att inte tro att det finns något i magen förrän jag sett det men jag kan ju tjuva lite

Gjorde ett nytt test i morse och det var iaf ännu starkare.

Kram på er

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Pandoras box78
    Bellas7 skrev 2011-10-04 11:36:18 följande:
    En uppdatering från mig. Har fått åka vidare till Lund då jag är bara 27+ ligger nu med dropp och sprutor för det ska lugna sig. Barnen mår bra i magen, winston är ledsen massor :(
    Jag mår ok, har ju bestämt mig att inte få dem så här tidigt så nu väntar jag bara ut tiden :)
    Håller tummarna att dom stannar lite till!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Pandoras box78
    Javisst skrev 2011-10-12 17:27:10 följande:
    Hur har alla ni gjort som varit på undersökningar tidigt i gravidieten? Ett läkarbesök slinker ju förbi utan att någon lyfter på ögonbrynen. Men när det blir ett varannan vecka...

Jag jobbar nämligen mån-fre och kontorstider så alla VUL/UL och övriga läkarbesök blir nästan allid på arbetstid. Jobbar på ett hyfsat litet företag (15 pers) där jag har mycket ansvar (=dvs det märks när jag är borta). Hur gör ni? Drar ni några gråa lögner (tandläkare m.m)? Eller är ni ärliga? Hua, vill inte säga som de är... vill gå hemlig med mina graviditeter enda till förlossningen (om jag nu någon gång kommer dit).

Tänker på er Mimmi och Havsklippan!
    Jag har alltid varit öppen med vad som hänt, framförallt med chefen, så det har aldrig ens varit någon diskussion när jag varit/är borta.

Nästa gång blir om en vecka, usch börjar redan bli nervös!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Pandoras box78

Nu är VUL avklarat och även denna gång så sprutade tårarna på oss båda, fast denna gång av gång av lycka! Vi fick se ett pickande hjärta Hjärta Känns lite overkligt att det äntligen ska gå vägen. Hon hade lite svårt att mäta pyret men det verkar stämma ganska bra med 6+6 (hon fick 6+4 första mätningen och 7+0 andra)
    *pustar ut*

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Pandoras box78
    plutten02 skrev 2011-10-20 06:40:33 följande:
    Dagens tester... BIM+4 (enligt mina uträkningar). Men tror jag är någon dag efter då det digitala visade bara 1-2. Om någon vecka borde det visa mer också tycker jag. Glad

Härligt plutten!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Pandoras box78
    HjärtatAlicia skrev 2011-11-08 16:53:12 följande:
    SoMa72: Åhh vad mysigt! Längtar tills det känns på utsidan :)

Var på nytt ul idag och överläkaren var helt underbar och han hade lugnade inverkan på mig med det samma :) Navelsträngen har vara 2 kärl, men bebis verkar inte ta skada av det. Han hittade inget som helst som tyder på att bebis skulle vara sjuk. Sen vet vi ju att det inte alltid syns eftersom Alicias hjärtfel inte upptäcktes förrän hon var 6 månader.
    Magsäcken syntes idag, full och fin :) Bebis blottade även sitt kön, så jag och mannen tror oss veta vad det är.. fast vi inte ville veta egentligen.. men tittade inte bort i tid :O
    Så länge mitt sf-mått ligger bra till så ska bebis må bra, och så ska jag på Tul i vecka 32 för att mäta bebis igen =)
    Glaaaad jag blev :)
    Åh vad skönt med positivt besked! Grattis!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Pandoras box78

Grattis till ett härligt bröllop Mimmi!!

Idag har jag bokat tid för KUB, så fredag om 2 veckor får vi en extra kik på pyret Hjärta

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma