Inlägg från: Elida87 |Visa alla inlägg
  • Elida87

Plus igen efter mf/ma

när jag fick mf blödde ja i nästan 1v sedan visade gravtest minus efter nästan 2v å blev gravid direkt igen..

• Elida87
    LitenMy skrev 2011-01-29 17:45:33 följande:
    Hur långt gången var du då? Grattis till att det gick så fort för dig att bli gravid igen! Hur långt gången är du nu?
    jag var i v 7 något då.. jag fick min lilla tös n9dec 2010  men igentligen va hon beräknad till 5jan 2011
  • Elida87
    Muffe skrev 2011-01-31 08:17:26 följande:
    Vilka söta tvillingar

Här har helgen varit lugn, förutom att jag speciellt i går hade sammandragningar då magen blev hård som en boll. Det gör inte ont, men det känns på ngt sätt obehagligt och konstigt.
    Efter ett tag tyckte jag de kom lite väl ofta, hur ofta ska man ha sammandragningar i v 27?

Fick det till att de kom ungefär en gång var 30:e minut!
    när ja väntade tösen fick ja sammanfragningar stup i ett.de höll på sen v 17 tills hon föddes i v 36..fick säkert var 5minut.. de kom så fort man rörde sig...komm knappt ihåg hur många det var varje dag för man tappa räkningen..försökte räkna en dag men de va fö mkt å komma ihåg..

med sonen hade jag oxå mkt sammandragningar... men har hört att de inte ska va nån fara bara de inte gör ont...
  • Elida87

lägger upp en bild på mig å dottern..idag blir elida 2 månader redan..å var på bvc idag.. hon e nu 53cm å väger 3525
  • Elida87
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-02-12 13:54:09 följande:
    Är det någon nybliven mamma i tråden idag som kan svara på mina undringar/frågor??

Hur kändes era magar på slutet? Det spänner och drar något ******* i min, inte i huden så det går ej klia utan innuti. Typ mitten där hormonranden går och så är jag super öm där om jag tar på magen, även naveln är super öm!!
    sådär va ja i slutet me min dotter..helt öm på ett ställe på magen..men vettetusan va de va..
  • Elida87
    needtobreathe skrev 2011-02-21 21:55:23 följande:
    Om de här e förvärkar känns de inte alls som SD.
    till mig har då min bm sagt att de e typ samma sak..bägge mina graviditeter ha ja haft så å hon säger samma sak..inge aning om hon åsfall inte kan sin sak som bm
  • Elida87
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 13:17:30 följande:
    Inget är omöjligt nu förtiden haha jo ebba hon var ett ''normalt barn'' hon gjorde nästan allt som det skulle vara men började gå när hon var 11 månader då tog hon sit första teg och det var bara gå gå gå
    Amadeus var redan nyfödd och kunde lufta huvudet helt stabilt och började äta riktig föda med oss när han bara var 3 månader och började gå när han var 8½ 9 månader då var det gå gå gå haha sen fick han 1:a tanden när han var 2 månader ca 3 månader och han var tidig i allt men han var bara 6 kg som nyfödd så han var stark.
    Elias var ju tidig men han kom ut oxå 2 veckor innan föddsen så han är brottom min lilla man ..
    elida min lillsessa som e 1dag yngre än elias, hon väde sig från mage till rygg när hon va 6v å jisses va paff ja blev..å ändå kom hon 4v fö tidigt..
    såå kul när de lär sig nya saker...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma