Inlägg från: Elida87 |Visa alla inlägg
  • Elida87

Plus igen efter mf/ma

Muffe skrev 2011-03-14 13:10:52 följande:
    Ååååå så söta flickor Färnevik!!!

Lycka!

Hur mår Sofy?? Bebis?

Ni tjejer som har fött, känner ni ngn skilnnad vid sex, är man helt slapp som ALLA säger att man blir eller skrämmer de bara upp en? 
    för oss har sexet inte förändrats till det sämre ut till det bättre.. ja kände då iaf mer efter att ha fött barn... musklerna drar ihops sig fort efter man fött,så man e inte slapp..
  • Elida87

tänkte lägga upp en bild på lilltösa.. växer så de knakar å tiden springer iväg..
  • Elida87
    MelikaH skrev 2011-04-14 14:58:37 följande:
    Tänkte höra med er alla om vad ni tror om storleken på kläderna i 5-6 månaden kommer vara?
    Jag har annars 32/34, tror ni att jag kommer kunna ha storlek S i mamma kläder i den månaden?
    Har nämligen sett fina klänningar och lite annat som jag funderar på att beställa efter UL.
    Men jag är osäker! 
    jag har 32/34 å hade mammakläder i s å de va stora..
  • Elida87
    sugarrush skrev 2011-04-20 09:51:17 följande:
    Twilfit hade slut på kupor över E... och jag behöver F.
    Sport-BH:arna går liksom inte att justera, är de lagom runt kroppen (jag har typ 75-80 runt) så är kupan för liten, och om kupan är lagom stor så sitter den inte alls åt runt kroppen.
    Fan, nu såg jag att sömmen liksom har skurit rakt in i bröstvårtan på insidan av brösten.... aj aj aj aj!

2barnsmamma, fan vad ledsen jag blir för er skull...
    http://www.greatestmom.se/category.php?id=0025&skip=0
  • Elida87
    Pancakes skrev 2011-04-28 10:06:49 följande:
    En fråga till er tjejer: Mitt SF-mått hade bara växt med 1 cm på två veckor nu. Har 33 cm nu i vecka 36. Låter det normalt?
    jag hade sf mått 29 i v36 å de sa inte min bm något om..
  • Elida87

jag hade jättemkt sammandragningar från v 15 tills lillan föddes i v 36 . fick det så fort jag rörde på mig.. magen var hård hela dagarna..

Telgebo: har hört att man kan få mkt sammandragningar om man har urininfektion,kanske de kan va nå sånt du har ?

• Elida87

jag blev gravid på första försöket efter mitt missfall i mars förra året.. i mitten av mars fick ja mf,och plussade igen 26april.

• Elida87

hade inte spec ont när jag öppnade mig när ja skulle få lillan.. åkte till förlossningen för kontroll då  vattnet gick en månad för tidigt, å när jag kom till förlossningen tog det 17min tills hon e född.
    så det e så otroligt olika varje gång

• Elida87
    Safireee skrev 2011-08-11 10:51:04 följande:
    Kan nog vara bra att ha förberett för säkerhets skull.
    Nån här som har koll på ungefär i vilken vecka barnet slipper neonatalen om det föds för tidigt?

elida kom i v36 å skulle va på neo men d va fö fullt så vi fick va på vanliga avd.. å åkte hem 4dygnet
  • Elida87

Dricker man så mkt under en längre period kan man få saltbrist. Så det kan nog vara det du känner av.

• Elida87

här väntar man på tid för ul.. vad tiden går sakta när man väntar på nå gött. :)

• Elida87

min mage e åxå superstor (tycker iaf jag) v 16 idag.. å härhemma har vi 2årskalas för elida.. redan trött å dagen har ju just börjat..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma