Plus igen efter mf/ma
Lycka!
Hur mår Sofy?? Bebis?
Ni tjejer som har fött, känner ni ngn skilnnad vid sex, är man helt slapp som ALLA säger att man blir eller skrämmer de bara upp en?

grattis längtan efter liten till lillpojken

köpte mössan på lindex förra året..
vi gar enkel slät guldring både på förlovningsringen och vigselringen..
jag hade jättemkt sammandragningar från v 15 tills lillan föddes i v 36 . fick det så fort jag rörde på mig.. magen var hård hela dagarna..
Telgebo: har hört att man kan få mkt sammandragningar om man har urininfektion,kanske de kan va nå sånt du har ?
jag blev gravid på första försöket efter mitt missfall i mars förra året.. i mitten av mars fick ja mf,och plussade igen 26april.
hade inte spec ont när jag öppnade mig när ja skulle få lillan.. åkte till förlossningen för kontroll då vattnet gick en månad för tidigt, å när jag kom till förlossningen tog det 17min tills hon e född.
så det e så otroligt olika varje gång
Dricker man så mkt under en längre period kan man få saltbrist. Så det kan nog vara det du känner av.
Provat avfärgning? Mamma till w
här väntar man på tid för ul.. vad tiden går sakta när man väntar på nå gött. :)
min mage e åxå superstor (tycker iaf jag) v 16 idag.. å härhemma har vi 2årskalas för elida.. redan trött å dagen har ju just börjat..