Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Plus igen efter mf/ma

Telge, det här händer gång på gång. Så fort någon här inte tycker som du sånär den personen, eller alla, dum o elak, o inläggen ska anmälas. Vad vill du egentligen? Att alla bara ska hålla med dig, oavsett om vi tycker det är tokigt eller inte?

Skrev det hör till dig tidigare men du svarade inte på det. Vad i utredningarna o händelserna kring dina barn är sant? Om du fokuserar på det i din dialog med soc så kanske du kommer framåt?

• M I M M I

Telge jag förstår inte riktigt vad du vill? Du berättar om dina problem, folk svarar dig, stöttar dig, tipsar dig om lösningar. Men det spelar aldrig någon roll, tycker vi inte exakt som du är vi elaka människor som bara vill dig illa! Känns inget kul när det alltid blir så. Följden av att försöka svara på dina frågor o försöka stötta dig blir att du hoppar på den personen istället. Det är inte ett beteende som är ok! Det gör att jag iaf tröttnar på att försöka hjälpa o stötta dig.

Och jag är övertygad om att vi här inne har fullt upp med våra egna liv, istället för att stalka dig!

Så, kan du inte uppföra dig tycker jag du ska lämna tråden! Just nu känns den varken positiv eller motiverande, bara gnällig o full med tjafs, knappast det som tråden syftar till!

• M I M M I

MCT stor stor kram till dig!! Fundera över om du kan få en second opinion precis som disturbed säger. Kanske ska testa den "elaka" doktorn istället, motsatt botar liksom ;)

Jag håller tummarna för att du får ett annat svar! Om inte, du kommer orka resten av tiden, tänk på hur stark du är som har kämpat ända hit! Du orkar det sista med!!

• M I M M I

Hihi tycker jag med ;) äh, jag visste inte hur du ville ha det så jag tog det säkra före det osäkra... Men i framtiden blir det Sofy :)

• M I M M I

Usch era stackare mamma till w, hoppas ni snart mår bättre! Kram

• M I M M I

Nu är jag tillbaka i hyfsat liknande form :) känns enklare så!

• M I M M I

Ursäkta MCT, men hahaha! Du får sjunga för sig själv: how low can you go....

Natt och dag, vi har beräknat äggplock v 17, vet inte riktigt när jag får börja spraya, beror på mensen hur den kommer, men mars någonting tror jag...

Hoppas ni alla snart mår bättre, oavsett krämpor!

• M I M M I

Hahahaha, skönt att du har humorn i behåll iaf, MCT, så länge den finns oroar jag mig inte för ditt förstånd ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma