Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Plus igen efter mf/ma

Åh vad fint kmw!! Hoppas jag kan få joina er och hänga med hela vägen snart!

• M I M M I

Tack kmw! Ja, jag är nog ensam kvar är jag rädd.. :(

• M I M M I

Natt och dag, förstår hur du känner. Bra att ni kan prata om det du och sambon, så du inte bär allt inom dig. Jag håller tummarna för att ul går bra i morgon!!!! Det kommer det alldeles säkert att göra

• M I M M I

Jag tänker också på dig i dag, natt och dag. Vilken tid ska ni vara där? Då håller jag mina tummar extra hårt!

Stor kram

• M I M M I

Stort grattis här med, så underbart att höra!!! kram

• M I M M I

Hej! Hur mår ni här inne? I dag är det dags för min första spruta, nervöst!! Håll tummarna för att jag fixar det är ni fina!

Kram

• M I M M I

Tack vad ni är fina!! Det funkade fint, men jag var nervös!! Nu är vi igång "på riktigt", har ju sprayat ett tag, men nässpray känns inte lika coolt som sprutor Flört

Åh, jag hoppas hoppas hoppas att det här kan ge oss vår bebis, nu äntligen! Är trött på att ständigt hoppa mellan vänta på plus och vi som plussat efter mf-trådarna, nu vill jag till barntråden! Tur att det finns gott om trevliga tjejer i trådarna iaf!! Hjärta

• M I M M I

Tack för tummen :) skönt att höra att du mår bra! Kram

• M I M M I

Det går bra med sprutorna, såå skönt! Känns som om jag fått en vanan lite :)

Spännande, snart är det fler bebisar i tråden :)

Någon som vet hur det går för liberte? Har hennes bebis kommit ännu?

Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma