Plus igen efter mf/ma
Nä, kmw, den tiden är det lätt att hålla sig för skratt!!!
Nä, kmw, den tiden är det lätt att hålla sig för skratt!!!
Oj, oj Lisa! Hoppas allt gått bra i natt!!
Åh, vad skönt att höra Lisa! De mår ju bäst i magen ett tag till!! Kram!!
Ja, nu börjar väntan Lisa! Märkligt att det blev så lugnt med sammandragningar och förvärkar nu för dig, kroppen är märkligt!! Min lill* får också gärna ta och komma nu, börjar känna mig trött på att vara gravid...
Fullmåne på måndag... Någon som knäckt koden till att starta förlossningen?! Jo, jag vet att bäbis kommer när den är redo... Men jag är ju redo nu... Så finns det några bra knep?!
Ja, Ikea är ju bra!! Ska testa det, får ju en anledning till shopping oxå... Men är ju bara i v 36.. Skiljer någon dag på Lisa och mig... Gissar att jag kommer gå över denna gång med, har en alldeles för normal graviditet..
Grattis till trean förresten!! Spännande med tre så tätta!! Jag får 4,5 år mellan mina två!
Oj, en flytt också!! Och det var ju inte " nästgårds" valen stod emellan! Hoppas ni kommer fram till en lösning som passar er alla fem!!
Lisa! Hallonbladste ger mig onda sammandragningar... Men vill ju inte ha ont, vill ju veta att det leder någonstans också... Jag tror också på att vänta ut den. Hoppas din lillfia behagar vända sig!
Kmw, namn är intressant! För oss blir det släktnamn på en tjej och samma förstabokstav som storasyster om det blir en kille!
Mimmi! Vad grundade läkaren det på?! Du har ju bara testat en Ivf och har sex spontan graviditeter i bagaget. Då borde det väl inte vara omöjligt? Hur ser ditt amh ut? Jag håller iaf tummarna för dig! Visst är det väl bra att kolla på andra alternativ... Men jag tror visst det kan gå ändå! Vår syskonverkstad har ju också tagit tre år!!
Kram!!
Lycka till imorgon Lisa!! Jag vill oxå ha min bebbe nu!
Sov gott och imorgon den här tiden har du fått träffa er lilla tös!! Kram!!
Ja, efter Lisa hoppas jag det är min tur, men kan väl nästan bli någon av er odd eller kmw också, går jag över och ni får tidigare så...
Intressant diskussion om försäkringar! Vi kör på trygg hansa, de var de enda som gick med på att försäkra dottern. Alla andra bolag nekade försäkring eftersom hon någon av de första nätterna på neo hade ett 'misstänkt tillbud av kramp' och då hamnade i riskgrupp för epilepsi... Suck!!
Skönt med dispensen Mimmi! Mina tummar hålls för dig!!
Kram!!