Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Odd; Faaaasen va GÖTT!!! :D Jag tror nog du är mogen då så de ska nog gå finfint! Nedräkning nu då.. 7 dagar.. herregud!!! :D

Sugar; Återigen.. grattis! Och.. välkommen tillbaka! Nu är du här för o stanna! Hjärta

Ego; Vi är lite pryltokiga här hemma, eller ja.. så de blir en hel del nytt, o "onödigt" kanske. Vem vet :) Jag är ju ensambarn och de blir ju mina föräldrars första barnbarn, och dom enda dom får är ju från mig ;D Så när vi va på Babyland o kollade förra veckan va mamma minst lika exalterad som mig över allting,  o sa att den lilla killen i magen kommer ha mycke gadgets.. men de är ju en smaksak, begagnat är inte sämre de heller, smaksak helt enkelt! Jag är väldigt kräsen av mig också så jag köper inte vadsomhelst.. de ska va bra, stilrent o passa ihop!

Nu ska jag iväg o äta lunch me min man, hörs senare!

Ny bild finns i magtråden!

• needtobreathe

Mallanis;

Jaaaaag bor ju i Sthlm!! ;)

Hahahaha.. jadu, män.. jag har redan fått ett utbrott på min man idag, ett missförstånd på lunchen gjorde att vi åkte om varann o jag åkte runt halva stan helt i onödan, blä! De gör väl inge egentligen, men jag va fly förbannad haha! Sen åkte jag till Babyland istället o använde upp presentkortet på madrass till spjälsängen, täcke + kudde :) 1000 spänn försvann på 10 min! :D

• needtobreathe
    Odd; Va skönt att de har löst sig! Skrattande

Emma; Jag är också en av de som blödit denna grav, mängder. Färskt blod, me klumpar o allt. Men de va ingen fara :) Håller tummarna imorn!

Mabaja; TACK! Skrattande Jaa, framifrån ser de onekligen misstänkt ut nu ;) Rolig form på magen då tycker ja!
  • needtobreathe
    Happi;

Jag har inte orkat fixa me bilderna idag.. va iväg på dan ju, blev förbannad, åkte till Babyland, sen hem, badade, sen iväg o hämta mannen, hem för o keka o sen tokdäcka vi på soffan.. vaknade upp igen för en halvtimme sen, puh! Trött. Men imorn hämtas spjälsängen hem, min pappa hjälper mig så på eftermiddan skruvas den ihop o då ska de möbleras om! Då ska jag ta lite kort! :) Ska nämligen rensa och städa på förmiddagen, sen iväg till dietisten för uppföljning.. sen e de redo här hemma för bilder! ;D
  • needtobreathe
    Happiness skrev 2011-01-13 22:36:40 följande:
    Ser framemot morgondagen då Lycka till med alla göromål...Det kommer bli så fint. Glöm inte att tacka lilla pappsen för hjälpen!

kan du inte försöka sova nu då? KRAM
    Haha jaa, gör det! Dags o rensa ur klädkammaren på all skit, slänga o ner i förrådet. Städa hela lägenheten o vika in kläder i garderoberna. Möblera om o se om det blir bra som jag tänkt mig ;) Puh. Men de kommer bli skönt när de är klart! :D Just nu är de väl inte direkt någe o ta kort på, haha.. grejer överallt.. typ! Men ska göra mitt bästa för o fixa allt imorn o slänga upp sen! Före och efter.. roligast så ;)

Nu är jag inte trött längre.. blä! Men ligger i sängen ändå, ska kolla nån film o somna till trorjag..
  • needtobreathe
    Happi;

Jaa de blev de faktiskt! Dock inte full makeover, min rygg pajade och jag fick jättemycke onda SD, så fick lugna ner mig o ta de värsta. Fortsätter i helgen med att rensa o fixa ännu mer, men de blev iallafall ok, och jag tog bilder ändå ;) Lägger in dom i min blogg under morgondagen, innan eftermiddan! :) Promise.

Kom nyss hem, varit iväg me killen hela kvällen, träffat vänner o käkat, puh! Nu - sängen!

Ps.

Läser igenom tråden imorn tjejer.. orkar inte nu, helt schlutt!
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2011-01-15 09:53:51 följande:
    Hjälp tjejer!

Nu är jag inne på dygn två utan att känna bebissparkar!!! Är det verkligen normalt, jag försöker buffa och puffa men ingen respons =(  förra veckan var jag så säker på att jag kände rejäla sparkar men nu...... är ju i vecka 20 och borde känna bebis ännu mer..... nu börjar jag verkligen bli orolig!!! Gråter
    H*n ligger nog o sparkar mot ryggen, dom är väldigt små o har vääldigt mycke plats fortfarande, så de är nog ingen fara alls! Jag har varit inne för de också nåra ggr och nu senast hade han så mycke fostervatten så han inte "nådde upp" till min mage. Då är jag ändå i v 27 nu, (igår).

Vissa känner inte ens första sparkarna osv förrän runt 22-24.

Kram!
  • needtobreathe
    Mallanis;

Min grabb därinne är envis.. jag kan buffa REJÄLT, men vill han inte vakna då skiter han fullständigt i allt jag gör, vare sig ja hoppar runt, dricker iskallt, buffar eller så ;) Han har en egen vilja o vaknar när han har lust.. haha! I vecka 23 gick jag nästan 1 v utan o känna av honom.. men han e livs levande därinne. Förstår oron men de är ingen fara. {#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    mallanis skrev 2011-01-15 12:17:44 följande:
    sofy och lallan ni ger mig hopp!

Men när man ringer in och berättar och de säger...det är nog bäst du kommer in....blir man ju inte desto mindre nervös...... Men de får/ska säkert säga på ett visst sätt! ska strax åka in.....
    Mabaja-hoppas du är gravid.... Jag har bestämt mig här blir det bara ett barn!!! För psykisktjobbigt att gå igeom allt det här!
    Jag ringde in i 21+6 o frågade om det, då sa dom att dom fortfarande är så små o de är inte ens vanligt o känna dom varje dag då osv. Även fast JAG hade känt honom vaaaarje dag i flera veckor då. Men han höll sig lugn där nån vecka, o sen kom en sån period igen.. åkte aldrig in på koll den gången. Men som sagt, mycke plats o röra sig på, dom e så små i dom veckorna fortfarande, dom kan ligga o sparka mot ryggen osv.

Lycka till, kommer gå fint :) Men är ingen fara! ;)

Vart äre du ska på koll då?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma