Plus igen efter mf/ma
Muffe!!! Vad glad jag blir för din skull, jättefin bild, och vilken lättnad ändå att få se att allt är så bra med den lille! Kraaam
Smålandsjänta: Jag har fått huvudvärk de senaste två dagarna, riktigt jobbig som börjat på eftermiddan. Jag är bara i ca 9+1 så undra om det har med hormonerna att göra även fast din bm sa att det är vanligt från vecka 14? Mår ju riktigt pyton sen i helgen med kräkningar varje dag, morgon som kväll, så det känns som att hormonet har ökat... Tänkte att det kanske var därför jag fått huvudvärk nu.
Sofy och färnevik: Phew, jag går i era fotspår tänkte jag säga.... Mitt illamående har blivit värre senaste dagarna, får varken behålla frukost eller middag... Det är så hemskt när magen skriker efter mat och man inte känner sig sugen för fem öre... Det tar stopp efter några små tuggor!
odd: Dessa spöken!! Jag vet vad du pratar om och hur jobbigt det är! Men vad skönt att höra att han ringde och att spökena försvann
På måndag har jag inskrivningen! Känns overkligt att det äntligen är dags för det. Kände mig tvungen att berätta för chefen igår, och många frågar mig om jag mår bra och kommenterar att jag ser lite blek ut (var ju hemma sjuk mån-tis pga illamåendet)... Igår var det till och med en äldre manlig kollega som frågade om vi vill utöka familjen bara så där...! Jag tror starkt att han misstänker...

Ska iaf försöka prata med bm om att kanske få ett vul, för att se hur långt gången jag verkligen är och med tanke på mf.... kan försöka iaf! Vill ju också ha en sån där söt bild som Muffe fått idag.

Kändes sååååå skönt.....