Plus igen efter mf/ma
Åh vad fina ni är, tack för alla kramar, de är alltid lika välkomna och behövda *kramar tillbaka*
Jag hoppas också att du drömde en sanndröm Sugarrush, tänk om det vore så bra!! Jag känner ju lite saker i tjejmagen men det kan ju vara precis vad som helst efter det min kropp har gått igenom så jag vågar inte hoppas nånting. Min sambo sa för några dagar sen att han tror att jag är gravid och tillade att han alltid har haft rätt när han har sagt så tidigare i tidigt skede (2 ggr som resulterade i graviditet av 3 försök). Nåja hoppas kan man ju alltid göra. 
Även fast jag ibland inte känner mig stark så vet jag inte hur jag skulle kunna göra saker annorlunda. På nåt sätt klarar man av det men man rusar ju inte direkt in i saker och ting. Jag blev t.ex. bara sjukskriven i tre veckor efter förlossningen, men jag var överhuvudtaget inte redo att gå tillbaka till jobbet redan då. Det var den tredje veckan som chocken hade lagt sig och jag började förstå, kände efter, och var ensam för första gången efter förlossningen vilket resulterade att alla känslor bara släpptes fram och jag storbölade hos kuratorn... Jag var långtifrån redo att gå tillbaka till jobbet i det skicket. Blev sjukskriven tre veckor till efter det och det behövdes för nu känner jag att jag är starkare och kan klara av att jobba.
Något jag inte hade räknat med var att jag skulle läcka bröstmjöl i snart sex veckor trots att jag fick piller som skulle motverka just det. Det får en att ständigt bli påmind om vad som saknas en.
Men nu kommer det knappt nåt tack och lov så kroppen verkar ha börjat fatta galoppen nu.
Men imorgon ska jag få träffa liten bebis som föddes den 21 dec! Jag har ett uppdämt behov av att köpa bebiskläder eftersom jag aldrig fick chansen att göra det till Wilma, vilket resulterade att jag gick loss inne på Polarn och Pyret idag och köpte 2 jeans, 2 tröjor, en body och mjukisbyxor och strumpor till den lille pojken.
Sen vet jag inte exakt HUR det kommer att kännas att se och hålla den lille och samtidigt berätta om allt som hände där i december. Jag tror inte att det är några problem under tiden men känslorna kan nog komma ifatt en i efterhand, den där längtan efter att få hålla sitt eget barn och påminnelsen om att det inte blev som vi ville den här gången...
Åh jag saknar er HELA BUNTEN så jag kommer fortsätta titta in lite då och då! Mitt FL-användande har ganska obefintligt senaste tiden men jag har börjat gå in mer nu och skriver även i en tråd för oss som försöker få syskon till våra änglabarn.
Ni som har fått era raringar får "snusa" lite på dem från mig
KRAMAR!!
Drömde faktiskt att jag var gravid inatt (och en massa andra konstiga drömmar)
Du gjorde helt rätt i att stanna hemma så länge du kände att du behövde! Kram!!
Varför väntar du så länge med att testa dig? Tror du att det kan visa positivt även för din förra graviditet fortfarande? Kram!!