Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

MissT skrev 2011-12-30 17:21:01 följande:
    Ja Det är en tjej och hon får gärna komma på söndag.
    Önskar att det gick att lägga in en beställning Tungan ute
    Vill få förlossningen gjord nu och jag längtar så mycket efter att få träffa henne.

Mysigt me en tjej! Hahahaha, ja de vore praktiskt va! Du hade barn sen innan va?

Längtar också efter att föda barn igen, haha. Lycka till om du inte hör av dig innan!  
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-12-30 17:26:36 följande:
    Jag då? Buhuuu...

Du bor bra därnere i Skåne du Hahaha! Nej, du får också flytta hit!
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-12-30 18:20:33 följande:
    Asså jag är ju från västerlandet jag me Mimmi, jag har bara emigrerat söderut för jobbet. Trollhättan kommer jag från! Så ni behöver inte vara rädda för någon som kommer och brölar på värsta skånskan.
    Hahahahahaha!!! Visum behövs ju om man ska besöka skåne Vi drog ner dit på nyår för 2 år sen, galen resa. Och vi hade sååå roligt åt visumet ;) Hahaha!!
  • needtobreathe
    Javisst skrev 2011-12-30 18:24:24 följande:
    Phu, vilken tur! Då hade jag fått prata engelska Tungan ute

Hänger ockå gärna med på fika någon dag, bor i Stockolmstrakten.

Åh vad kul! Vart i sthlm?
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-12-30 18:45:45 följande:
    Sofy, du vet, visum behövs bara om man är en suspekt person....

Ajfan.... Vad är så suspekt med mig då? Hahaha!
  • needtobreathe

God fortsättning tjejer! :) Va gjorde ni igår? Vi käkade middag hos våra polare, spelade spel o lattja me Devin som va vaken såklart ;) Strax före 12 gick vi upp på takterrassen i deras hus o kollade ut över heeela sthlm, så jäkla fint! Devin skrattade o tyckte de va jättekul, blev inte alls rädd. Sen somnade han gott vid 00.30 o sov till 10.30, gutt! :D

• needtobreathe
    Mamma till W skrev 2012-01-01 23:02:14 följande:
    Nu ratar jag min man! Vi kommer INTE dela säng förrän bebisen är ute för jag blir så störd! Får ju inte plats så inatt sover jag i soffan!
    Hahahah!!! Släng ut honom på soffan istället!

Vill ni ses snart? Vi flyttar inte till radhuset förrän om 3-4 veckor men om ni vill ses innan så kan vi styra upp ngt nånannastans! :)
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2012-01-01 23:20:34 följande:
    Han är bara sur och grinig!

Jag träffas mer än gärna! När? Var? Hur? Hos mct? ;)
    Hahaha! Män alltså

Den här veckan e nog ganska ledig som ja kommer på nu, den 9e börjar ja plugga & jobba igen.. men kan ses ändå såklart! Så, pick a day and we'll be there!

Hos Mct.. ja ni bor ju verkligen runt hörnet tjejer ;)
  • needtobreathe

Mct! Haha! Blanda inte in mig i vårt förhållande! ;) Men jo, ngt bättre borde du kommit på.. Snöskottning.. I Hallonbergen!!!

• needtobreathe

Så jävla kul Mct! Busbebisarna är välkomna ;) Då vill vi lattja!!

Mabaja; Snart dags för dig me ;) När vill du ses?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma