Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Mimmi.. jag finner inga ord längre!! Så jävla orättvist. Jag lider så med er! Vet faktiskt inte vad jag ska säga.. känns som inget jag säger är tillräckligt.. ni finns i mina tankar!! Massa kramar!!

• needtobreathe

Havsklippan; Hur gåååår det?!

• needtobreathe
    Dag och natt skrev 2012-01-10 13:00:04 följande:
    Han är så bra den där läkaren. Blev daterad 5+2 enligt UL så två dar kortare och han såg en hinnsäck i livmodern, så det var jätteskönt! Tillbaka nästa vecka för att förhoppningsvis se ett foster också. Skriver på mobilen på väg tillbaka till jobbet men jag tittar in ikväll Kram!!
    Puh! Blev också orolig, gah.

Grattis!! Då håller vi tummarna för foster nästa vecka!
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2012-01-15 19:32:33 följande:
    "jädrar vad magen hänger nu då" var makens reaktion när han varit borta i... 15 min!
    HAHAHAHAHAHAHA!!!! Han verkar rolig den där Daniel..... ;)

Vill ni inte sees snart? 
  • needtobreathe
    FruW skrev 2012-01-15 16:20:02 följande:
    Jag hoppas iaf att det innebär att morgondagen går bra, o gärna så smärtfritt som möjligt...
    Massa kramar!! Tänker på dig!! 
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2012-01-15 19:43:45 följande:
    Sofy: jag tolkar det som att han inte brukar titta på mig! ;) jag ses gärna. Måste invänta lite pengar så jag kan åka nånstans. ;) hur går det med huset?

Mimmi: lycka till imorgon!
    Hahaha Vi kan åka nånstans annars! 

Det går framåt! Stommarna i köket är inne och nu i veckan kommer kakelsnubbarna o ska fixa tvättstuga och badrum! Golvet (den fantastiska) plastmattan ska rivas ut i hela huset o sen ska nya golvet in.. hm.. sen minns ja inte mer ;) Inte vart där på 1,5 vecka själv.. haha! 
  • needtobreathe

Röntgen; Welcome back! :D Härligt allt låter!! Lägg in en bild på Ines i den privata tråden sen, nyfiken!! :D

• needtobreathe

Hmm... Är de ok om ja gifter mig me läkarn från ackis?! ;)

• needtobreathe

Haha, mmmhm! ;) Fräsch, typ 30 max 35 år. Vi delade ju en fantastisk timme på en grön bänk i korridoren, ensamma. Hahaha! Diskuterade Devin, skojade o skrattade emellan.. ;) Charmig va han!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma