Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Å jag bor i Göteborg, 5 minuters promenad från Danmarksterminalen, så det är också smidigt att ta sig hit från Danmark...

• kajsalisa

Bor du i Göteborg Pinklove? Eller rör jag till allt nu??

• kajsalisa
    acure skrev 2011-06-16 22:14:06 följande:
    Haha, mitt inlägg hamnade lite fel, var meningen att jag skulle svara "Jag med" på ditt tidigare inlägg om att du är beredd att åka och hämta hem 2barnsmamma från Danmark. :) Jag bor i Västerås
    Då var jag inte heeeelt trög iaf... Flört
  • kajsalisa

MCT: Superpreggo ju!! :) Många grattiskramar!!

• kajsalisa

Håller helt med dig Kjaam. Varför ska det vara tantigt bara för att man är gravid? Näe, jag köpte ett par snygga stuprörsjeans på Lovely Mama och leggings på HM. Sen körde jag i stort sett "vanliga" kläder på överkroppen. Funkade jättebra faktiskt...

• kajsalisa

Å jag tycker Pampers är klart bäst. Tycker andra är så stora och klumpiga och Libero går så lite omlott i sidan jämfört med Pampers. Smaken är som baken...

• kajsalisa

Ja, bäst är nog att prova sig fram tills man hittar det man gillar. Har även provat Willys egna, men dom var så plastiga och kändes som att dom inte andades nåt pga det.
    Jag vill minnas att jag gillade Libero bättre när Ted var nyfödd, men gillar Pampers mer nu när han är större...

• kajsalisa

Sofy; nätet finns bara i dom små blöjorna och det var en av anledningarna till att jag använde Libero när Ted var nyfödd. Storlek 3 har inget nät...

• kajsalisa

Pinklove; har du märkt att baby strl 3 är mindre än active fit strl 3? I alla fall så känns det så. Vi kör bara active fit nu...

• kajsalisa

Gästspelar lite och skickar ett gäng grattiskramar till MCT (vill också gravidhandla i den dä NY affären, fast jag inte är gravid) och så givetvis massa tröstkramar till Sugarrush och din sambo.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma