Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Googla "gravid vecka för vecka" så tror jag du får förslag på flera olika sajter. Har för mig att den på Gravid.se var ganska bra, och om jag inte har helt fel finns det en här på Familjeliv också. Kolla under Gravidverktyg i vänstermarginalen. Där kanske det finns nåt...

• kajsalisa

Det förstår jag Mabaja. När jag såg din fina UL-bild kändes det som att det var igår jag själv fick se vår lilla Ted på skärmen för första gången. Det är sån himla speciell känsla...

• kajsalisa

Försöker inte skrämmas, men du kan absolut öppna dig relativt obemärkt Sugarrush, alla kvinnor är olika. Syrran kom in till förlossningen och var 7 cm öppen utan mer än lite molvärk à la mensvärk, 2 timmar senare är Alvin född. Enda anledningen till att hon åkte in öht var för att bm ville det då detta var barn nummer tre. Så visst kan det hända, även om det kanske inte är så vanligt.

• kajsalisa

Kram till dig Sugarrush. Hoppas den lill* bestämmer sig för att stanna kvar där inne ett par veckor till iaf.

• kajsalisa
    SoMa72 skrev 2011-08-18 20:49:06 följande:
    Hallå fr havets brus på balkongen här i Kato Stalos! Hoppas alla har det så bra det bara är möjligt och speciellt leaeva! Tänker på dig, gumman!

En liten fråga till er experter, när brukar spökveckorna infalla? Mår så där oförskämt bra igen, så då undrar jag ju (kommer nog aldrig sluta noja) om allt fortf är bra? Vilket det visserligen borde vara, men ni vet hur det är...

Tusen kramar på er! Saknar att inte kunna vara uppkopplad mer frekvent och tjöta med er här.
    Spökveckor är väl ganska vanligt mellan v 13 och 17-18 typ...
  • kajsalisa

Kjaam; 2barnsmamma har hört av sig i systertråden idag, men inte skrivit nåt om nån ev graviditet...

• kajsalisa

Mct; grattis till fint kub. Jag hade också moderkakan i framvägg och kände inga tydliga sparkar förrän i v 20. Kände lite fladder innan det, men jag kunde inte säga med säkerhet att det var bebisen jag kände förrän v 20.

• kajsalisa

Hej tjejer!
    Om ni kollar längst ner i trådstarten så finns där en ny länk. Vi från Äntligen barn-tråden har skapat en sluten grupp för oss som fått barn som man måste ansöka om medlemsskap till. Tanken är inte att utesluta nån, utan bara att kunna relgera vilka det är som läser det vi skriver, då man ibland skriver ganska personliga saker.
    Den gamla Äntligen barn-tråden kommer det nog skrivas mycket begränsat i från och med nu skulle jag tro.
    Välkommen till den nya tråden när ni fått barn.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma