Smålands jänta i storstaden skrev 2011-01-15 19:12:32 följande:
Happi: tyngd kännslan är kvar, men han lever om som bara den i magen på mig sedan igår! Den riviga kännslan är borta iaf. Verkar som om han aldrig sover, innan har har varit lite halv lugn tycker jag men nu fattar jag hur sofy har det med sitt yrväder! Dock så hade jag ljusbruna tjockare flytningar i morse, blundade och ville inte se, spolad fort som bara den! Sa aldrig något till sambon och sen åkte vi till babyland!

nu är dom borta iaf!
Sofy: smög mig in på din blogg oxå, fint hem ni har! Här går det mycket i svart/mörkgrönt i vardagsrummet oxå. Älskar svart, där av anledningen till att det blev en svart spjälsäng! Dock så syns dammet mycket snabbare på svart

Hahahaha, mitt lilla yrväder! De va ett bra namn på honom ;) Han älskar o bada har jag kommit fram till
(jag kan ju få tro de iallafall, hah!) för varje gång jag ligger i badet härjas de som fan, han sparkar verkligen överallt o hela magen guppar. Sin far upp i dagen! 3D UL den 25e.. ska bli så kul! :D
Och tack! Ang vår lägenhet :) Va kul att du tycker de e fint! Jag har tyvärr inga före-bilder från när jag flyttade in här för 1,5 år sen.. men de e sån skillnad! Riktig grabb-lya vare då.. haha! Usch. Nu när vi fick hit alla möbler från min lägenhet + allt de nya vi köpt så har de iallafall ordnat upp sig ;) Nu trivs man här! Ytterliggare bilder på resten av lgh kommer också, nån dag! ;D
Meh! Skulle du inte ringa förlossningen om du fick ändrade flytningar? Hm.. envisa du ;) 33+0 imorn va? Har du redan börjat fuska? :D
Jaa, du har rätt.. vi va sååå inne på o köpa den också - den svarta. Men som du säger, dammet syns lättare, BU! Och så blev jag osäker på om jag ville ha vit eller svart.. men nu provar jag vit me svart spjälsängsskydd, tror de kan bli fint också sen när allt e klart. Men vi får se, om inte så målar jag denna svart istället! ;)
Vad blev de för babyskydd? Och skötbord? :D