Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2011-01-15 18:39:56 följande:
    Sofy: Åh äntligen. SKa hoppa in och titta ska bli skitkul. Måste trycka i mig lite omelett först (och sticka i finger IGEN)
    Haha ja jag menar de ;) Bättre sent än aldrig! Gör så du! :D Jag e heelt slut så jag kommer väl hänga här en del ikväll.. ;)
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-01-15 19:12:32 följande:
    Happi: tyngd kännslan är kvar, men han lever om som bara den i magen på mig sedan igår! Den riviga kännslan är borta iaf. Verkar som om han aldrig sover, innan har har varit lite halv lugn tycker jag men nu fattar jag hur sofy har det med sitt yrväder! Dock så hade jag ljusbruna tjockare flytningar i morse, blundade och ville inte se, spolad fort som bara den! Sa aldrig något till sambon och sen åkte vi till babyland! nu är dom borta iaf!

Sofy: smög mig in på din blogg oxå, fint hem ni har! Här går det mycket i svart/mörkgrönt i vardagsrummet oxå. Älskar svart, där av anledningen till att det blev en svart spjälsäng! Dock så syns dammet mycket snabbare på svart
    Hahahaha, mitt lilla yrväder! De va ett bra namn på honom ;) Han älskar o bada har jag kommit fram till (jag kan ju få tro de iallafall, hah!) för varje gång jag ligger i badet härjas de som fan, han sparkar verkligen överallt o hela magen guppar. Sin far upp i dagen! 3D UL den 25e.. ska bli så kul! :D

Och tack! Ang vår lägenhet :) Va kul att du tycker de e fint! Jag har tyvärr inga före-bilder från när jag flyttade in här för 1,5 år sen.. men de e sån skillnad! Riktig grabb-lya vare då.. haha! Usch. Nu när vi fick hit alla möbler från min lägenhet + allt de nya vi köpt så har de iallafall ordnat upp sig ;) Nu trivs man här! Ytterliggare bilder på resten av lgh kommer också, nån dag! ;D 

Meh! Skulle du inte ringa förlossningen om du fick ändrade flytningar? Hm.. envisa du ;) 33+0 imorn va? Har du redan börjat fuska? :D

Jaa, du har rätt.. vi va sååå inne på o köpa den också - den svarta. Men som du säger, dammet syns lättare, BU! Och så blev jag osäker på om jag ville ha vit eller svart.. men nu provar jag vit me svart spjälsängsskydd, tror de kan bli fint också sen när allt e klart. Men vi får se, om inte så målar jag denna svart istället! ;)

Vad blev de för babyskydd? Och skötbord? :D
  • needtobreathe

Ja.. Mallanis.. Nu blir man ju orolig! :(

• needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-01-16 12:32:16 följande:
    Hon har inte varit inloggad sen igår så det skapar ju lite oro... 11.57 stod det att hon var inloggad sist, Mallanis!

Var är du lilla vän?
    Jag såg också de.. fy! :( Hoppas hon bara har fullt upp o inte tänker på datan, o att de inte är ngt annat! :/
  • needtobreathe
    Happiness skrev 2011-01-16 14:32:37 följande:
    Sofy: Har tittat på dina bilder. Du har en söt lägenhet. Stilrent. me like
    Ser framemot att se hur det blir när bebis grejerna är på plats KRAM
    Taack! :) Jaa, jag håller på o rensar för fullt här hemma just nu, puh! SD sd sd.. Blä! Men de måste göras så de e bara bita ihop! Klar om nån timme hoppas jag.. då ska vi möblera om lite också, så får jag se om de e värt o ta nya kort eller om jag avvaktar tills resten är på plats! ;) 
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-16 17:45:24 följande:
    Softy: TÄNK på din bebis nu du måste ta det lugnt kvinna !! snart binder jag dig fast så du måste sitta still !!
    Hahahaha, jag hatar att ta de lugnt.. ;) Men nu har jag rensat klädkammaren, kört två maskiner me tvätt, torkat det i tumlaren, städat köket, vikt all jävla tvätt vi hade sen innan, rensat våra garderober.. PUH! Sen ett bad men helvete va SD jag har. Men, jag får skylla mig själv!

Låter inge vidare me dig :( Krya på dig!! {#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    Cat79 skrev 2011-01-16 18:39:33 följande:
    Happiness: Söt du är för dina rader du skrev. Försöker ha koll på alla här och kommentera men inte alltid lätt :)

Kram på er alla fina mammor och blivande mammor.
    Jag håller me Happi :) Du kommer alltid ihåg alla! {#emotions_dlg.flower}

Själv glömmer jag bort hälften jag ska skriva om jag så bara bläddrar en sida, haha.. minnet e bra men kort ;)

Kram, hoppas allt går bra därhemma!
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-01-17 10:35:44 följande:
    Jag håller på likadant! Röjer skåp och garderober, fållar gardiner, städar, tvättar etc precis hela tiden! Har börjat inse att det nog är så att jag börjat boa! Skrattande
    Hahaha, jaa.. de gör nog jag också trorjag ;) Aldrig varit så innan.. men nu bara MÅSTE de göras.. ("måste..") och jag kan inte vänta en dag eller så heller, haha. Har en del kvar o fixa men idag har ja oooont i magen, den e hård hela tiden o ja får gå dubbelvikt.. så idag kanske inte e nån bra idé o göra de på....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma