Happiness skrev 2011-01-08 22:43:01 följande:
Jag älskar också filmer...nästan på gränsen på nörd. Haha! Just nu går väl "låt den rätte komma in" på TV. Men det verkar ju äcklig. Så jag sitter hellre här och skriver. Väntar på 3:10 till YUMA. Kommer tolv tror jag. För mig den var bra

.
Sen blir det mycket laddning....Rastlös är jag också....Eller ja både och är svintrött men ändå rastlös. Ska jag göra något så tröttnar jag direkt. Skit många kanon idéer sen blir det bara häften typ. Idag skulle jag köpa 2 par skidbyxor till pojkarna. SLUT i hela GBG. Blev så trött och sur. Nä sträckan är kort nu. Vissa dagar går det mycket kraft till oro för en det ena än det andra. Men nu har det lugnat sig. Får ju tid till TUL osv. Ja iof nu verkar jag ju ha högt blodsocker..men vad 17 tror inte man kan göra så mycket åt det. Sluta äta godis förstås..Haha!
Profylaxen ja...nä jag vet inte..tappade sugen. Kändes helt plötsligt privat att sitta och flåsa i grupp antar jag

....Jag kommer få prestationsångest och flåsa och frusta som en tjur för att sen tuppa av..Haha! Ser det framför mig. Nä detta kommer inte kännas seriöst. Gjorde yoga sist och när jag satt där fick jag nästan lust att asflabba för det ser ju väldigt roligt ut....Tjocka magar i en ring som ska röra sig graciöst. Uppslag för Hipp Hipp gänget kanske?

Kom och tänka på Tiffany Pährson som ska gå till Viktväktar möte. Jag skrattar så jag gråter. På tal om att träna vet du vad jag fick i 40 -årspresent. Något som kommer väldigt handy. Jo en privat gyminstruktör. Haha! Jo det är sant. Min man tycker väl jag ska komma i form igen...nä han tycker inte det. jag tycker det. Fläsk-fia bye, bye!
Ja du kommer få höra mer om detta. Har du haft det någongång? Det har du säkert.....
GRATTIS till er nya bil. Tycker den ser super häftig ut...Lite stads-jeep-sport. Läckert! En kanon familjebil som det kommer kännas tryggt att köra på fjällvägar med. Högre jeepar på snö är ju perfekt!!!!Samtidigt kan ni ändå köra med den i stan och storhandla med barnvagn och grejer. Ja kombi är bäst....Släng in skiten där bak bara

. Vilken snäll pappa du har. Kan jag få låna honom? Ja han och jag är ju nästan jämngamla.
Blev också sugen på glass nu...fusk. Men jag vågar inte äta en massa socker nu innan den där belastingen.
Innan jag glömmer vad är det för profylax du ska gå? Är det Annas också? Ska din man med? Sen tror jag du är rikigt vig sen innan. Ska du gå något mer innan du föder?
*KRAM
Hahaha!! ;D Du e rolig du. Massa tjocka magar i en ring.. jag har ju ingen tjock mage så ja klarar mig nog ;) Träffade en tjej som jag inte träffat sen jag va i v 16 idag.. hon ba "Men.. du har ju inte gått upp nånting, o de syns ju knappt! Hur gööör du?" Haha! Jag ska gå en privat profylaxkurs, vet inte va de hette.. men fick de i julklapp av mamma! :) Blir nog skoj! :D Komma ut o göra nånting liksom!! ;)
Japp, jag har tränat me PT en del ;) De e skitbra!
Haha, ja låna min pappa du.. inga problem! ;) Han e så snäll så! De blir min tredje bil jag får av honom haha! Den jag har nu fick jag för 5 år sen, när ja tog körkortet.. innan de fick ja en bil o övningsköra i.. o nu denna! Han har hjärtat på rätta stället! :) Ne men han vill att ja kör en säker bil, o inte säljer den ja har nu o köper en kombi som e 10-15 år liksom.. så resonerar han o de är väl klokt! Glad överraskning om inte annat! Och han köpte en ny bil till sig i somras, men den tog mamma över.. så nu står hennes volvo s70 bara hemma, så den ska min man ta över istället, o så ska pappa ha en ford mondeo st220!! De är deras sportmodell.. så sjukt snygga o härliga o köra! Avis! Kanske lånar den istället hahahaha ;)
Men, jag har inte sett de här me blodsockret.. var de högt eller? Eller ja, de sa du ju.. men hur högt? När togs de?