Plus igen efter mf/ma
Så skönt att höra att allt ser bra ut acure!!!! Ok ja, sd är obehagligt. hoppas verkligen du blir sjukskriven helt eller delvis. Din och bebisens hälsa är viktigare än något jobb!!!
Så skönt att höra att allt ser bra ut acure!!!! Ok ja, sd är obehagligt. hoppas verkligen du blir sjukskriven helt eller delvis. Din och bebisens hälsa är viktigare än något jobb!!!
Och skulle det stå. Ang sd. Sätt och räknade mina o bilen påväg till en extra koll på gyn som min bm skickat remiss på. 10 på 40 min. Hm. Irriterande!
Spännande Lisa. Hoppas allt går bra!!!
Bjornis ja... Inte hört något. Hoppas verkligen allt står bra till!!
Ang förlossningsjournal så har jag läst min. Mest läst mitt partogram tillsammans med BM. Står inte så mkt i journalen vad jag kan minnas. Eller ja, mer med storebror än lillebror. Mest bekymrad för att det gått så fort när jag föder. Ser inte helt fram emot en vinterfödsel... Men vi hoppas på vackert väder, inga snöstormar och att det sätter igång på dagen när barna är på förskolan
(Det var många önskningar på en gång).
Grattis till lyckat rul!!! Acure.
Så skönt att hon stannar lite till Lisa.Varje extra dag i magen är kalasbra
Fick förresten svar från blodprover hos läkaren jag var hos i fredags. Ferritin på 18 och hb på 127. Det var bra sa hon för att vara i vecka 26. Ferritin blir lägre då. Så jag slipper järntabletter. Jag tycker kanske ferritinet är lite lågt?!?! Men vad vet jag... Hbt är ju bra!
Hon gjort tappmätning också. 4 cm trots alla mina sd, så det var bra. Dock var hon enig i att så mkt sd som jag har skall man helst slippa ha. Så hon sjukskrev mig ett par veckor. Men jag vet ju att sd kommer tillbaka så snart jag jobbar igen. åååååå Så svårt att veta hur jag skall göra sen. Är inte kul att jobba med sd men lite segt att bara vila också... Men vill ju bebis bästa!!! Och mitt bästa...
Vet inte helt hur sängliggande du måste vara, tror det kan variera. Har aldrig blivit ordinerad det själv. Bara läst om det... Men laga mat och sånt är nog ett gränsfall om ha sa att du skulle ligga till sängs. Förstår att du är orolig!! Men så skönt med en sjukskrivning!
Jag är hemma och vilar och låter barnen vara på dagis ca 8-15.30. Men det känns konstigt att vara hemma utan dem. Inte jobb inte barn. Vet inte helt vad jag skall göra. Vi skall ju också flytta i slutet av november. Men inte såmkt jag kommer på att jag kan/skall göra med den saken heller.
Åh Acure, hoppas dina blödningar och vätskan bakom moderkakan snart försvinner och att kroppen rättar till allt av sig själv efter vilan!! Och att resten av graviditeten blir mer "vanlig" . KRAM!!
Acure. Så jobbigt. Och Googel är nog inte den bekymrades bästa vänn.... Hoppas verkligen inte det är mild moderkaksvlossning utan något bättre alternativ! VILA VILA VILA!!! Och så bra att du har din mamma som hjälper. Men förstår att du längtar efter mannen. Skönt att tappen är bra i vart fall!!
Och Lisa. Så skönt att er lilla tjej verkar behaga stanna i magen ett par dagar/veckor till! Så skönt.
Ja vart tar tiden vägen! 25+4 för mig. Bebis är en liten akrobat i magen och sparkar och har sig hit och dit. Men jag är TRÖTT. Fast det kan bero på att barnen sov dåligt i natt